روابط عمومی فرمانداری دنا:
فرماندار شهرستان دنا:"کلیه تسهیلات افراد آسیب دیده از زلزله قبل از وقوع زلزله دنا، دو سال استمهال می شود"
کد خبر: ۱۰۱۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 28 December 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد به نقل از  روابط عمومی فرمانداری دنا با پیگیری های استاندار محترم، نماینده محترم مردم در مجلس، معاونین محترم استانداری ،دادستان شهرستان دنا،رئیس محترم ستاد اجرایی،شورای شهر سی سخت،و دیگر دستگاهها و نهادهای استان و مدیران کل، دستور صدور امهال تسهیلات به مدت دو سال از سوی مدیر عامل بانک مرکزی به ۲۶ بانک و ۵ موسسه صادر شد.

عبدالحمید پناهی گفت:با توجه به مطالبه های روزانه مردم زلزله زده دنا و پیگیریهای شهرستانی از جمله امام جمعه محترم و مدیران ادارات و شورای شهر و مکاتبات مداوم بند ۶ قانون تسریع در بازسازی مناطق آسیب دیده در اثر حوادث غیر مترقبه در دنا اجرای می شود.
برا این اساس کلیه افراد آسیب دیده از زلزله شهرستان اعم از تولیدی و غیر تولیدی که قبل از وقوع زلزله تا روز وقوع حادثه تسهیلات دریافت نمودند این تسهیلات به مدت دو سال استمهال می گردد و سود متعلقه دو سال توسط دولت پرداخت می گردد.
تمامی بانکها در هر شعبه و نقطه ای موظف به اجرای این دستورالعمل قانونی می باشند.
زمین لرزه شهرستان دنا به بزرگی ۵/۶ در مقیاس ریشتر ساعت ۲۲:۵:۳۴ روز چهارشنبه، تاریخ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ در عمق ۸ کیلومتری به وقوع پیوست و باعث تخریب و خسارت به ۴۷۰۰ چهار هزار و هفتصد واحد مسکونی شد و مبلغ ۱۱۸ میلیارد تومان به طرحهای تولیدی و کارگاهها و بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به زیر ساخت شهرستان دنا خسارت وارد نمود

"روابط عمومی فرمانداری شهرستان دنا "

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار