محسن فتحی :
نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر وزیر نیرو به کردستان ۳۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه آبرسانی به سنندج مصوب شد.
کد خبر: ۱۰۱۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰ 29 December 2021

به گزارش تابناک کردستان، محسن فتحی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: انتقال آب از سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج خارج از طرح برنامه‌ریزی شد و در طرح اولیه قرار بود که آب در بستر رودخانه جابجا شود، ولی برای رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از آلوده‌شدن آن تصمیم بر این شد که این برنامه تغییر کند و با خط لوله منتقل شود.
وی افزود: وزیر نیرو به صورت ویژه حل مشکل آب شرب سنندج را در اولویت سفر کاری خود قرار داد و برای تامین اعتبار کامل هم قول مساعد داد.
نماینده مردم کردستان در مجلس بیان کرد: در جلسه نهایی و با طرح مطالبات مردم و فعالان مدنی، اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج مصوب شد.
فتحی ابراز امیدواری کرد با تخصیص نقدی و ۱۰۰ درصدی اعتبار، قبل از شروع فصل گرما این پروژه به اتمام برسد و نگرانی مردم رفع شود.
به گفته این نماینده مردم کردستان در مجلس بر اساس برآورد‌های صورت گرفته، ۳۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اتمام پروژه‌های مهم حوزه آب و آبرسانی در استان نیاز است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار