هواشناسی اصفهان به بارش شدید باران و برف در مناطق غرب، شمال، جنوب و ارتفاعات شرق استان و جاری شدن روان آب از امروز تا سه‌شنبه هشدار داد.
کد خبر: ۱۰۲۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶ 02 January 2022

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش باران و برف از عصر امروز یکشنبه در غرب و جنوب استان آغاز می‌شود و به تدریج سراسر استان را فرا می‌گیرد.
حجت‌الله علی عسگریان با بیان اینکه بارش‌ها در مناطق غرب، شمال، جنوب و ارتفاعات شرق استان و با شدت بیشتری در نواحی همجوار با استان‌های جنوبی پیش‌بینی می‌شود، وی افزود: احتمال وقوع رعد و برق، جاری شدن روان آب، آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای و شهری، مه گرفتگی و کاهش دید و مسدود شدن جاده‌های کوهستانی وجود دارد.
عسگریان با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا چهار درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: خوروبیابانک و چوپانان با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای سه درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار