مديركل امور اقتصاد و دارايی كرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مديركل امور اقتصاد و دارايی استان كرمانشاه گفت: از یک میلیون و ۴٠٠ هزار سهامدار استان، ۷۲۴ هزار سهامدار به صورت مستقیم و ۶۷۸ هزار سهامدار به صورت غیرمستقیم مدیریت سهام خود را انجام می دهند.
کد خبر: ۱۰۲۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳ 05 January 2022

امير حمزه حيدريان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سبد سهام عدالت مجموعه‌ای از شاخه های ۳۶ شرکت است که ارزش این سهام به میزان تقاضا و خرید مردم بستگی دارد که متاسفانه اکثریت مردم سهام خود را می‌فروشند.

وی افزود: یکی از مشکلات کنونی وجود حدود ۶۰۰ هزار سهام عدالت قابل فروش است.

مديركل امور اقتصاد و دارايی استان كرمانشاه تصریح کرد: ثبت نام مجدد سهام عدالت در کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بررسی قرار گرفت و متاسفانه رد شد و به دنبال راهکاری برای در دستور کار قرار دادن آن در مجلس هستند اما تاکنون اجرای این طرح به دولت ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: به صورت تقریبی یک میلیون و ۴٠٠ هزار نفر سهامدار در استان وجود دارد که ۷۲۴ هزار نفر به صورت مستقیم یعنی افراد مدیریت سهام خود را برعهده دارند و ۶۷۸ هزار نفر مدیریت غیرمستقیم بر سهام خود دارند‌.


مديركل امور اقتصاد و دارايی استان كرمانشاه گفت: افراد می‌توانند برای دریافت اطلاعات به سایت وزارت خانه و خبرگزاری‌ها مراجعه کنند و در صورت تمایل اطلاعاتی در خصوص شیوه جدید خرید و فروش سهام عدالت و یا ساز و کار شرکت‌ها کسب کنند.


وی افزود: تمامی مشترکین سهام عدالت برای دریافت سود سهام عدالت خود باید در سامانه سجام ثبت نام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار