سواد دیگر به معنای توانایی خواندن ونوشتن، تسلط بر دو زبان وتوان کار با کامپیوتر نیست.مفهوم واقعی سواد توانایی تغییر و تحول است .
کد خبر: ۱۰۲۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰ 10 January 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه  وبویراحمد ، عبدالحمید کیانوری فعال فرهنگی طی یادداشتی نوشت : حمایت همه جانبه در حوزه تحقیق وپژوهش ، استفاده از ظرفیت و توانمندی های جامعه فرهنگی برای ارائه طرح و برنامه های مؤثر آموزش نوین علمی و عملی  و  تحقق مفهوم واقعی باسوادی (اصلاح ،تغيير و تحول) ضروری است.
سواد دیگر به معنای توانایی خواندن ونوشتن، تسلط بر دو زبان وتوان کار با کامپیوتر نیست.مفهوم واقعی سواد توانایی تغییر و تحول است .

عنصر تحولی باید بر مبنای تحقیق و پژوهش در زمینه های مختلف و ارائه  طرح و پیشنهادات سازنده همراه با دانش نوین علمی و عملی ،دقت و اندیشه ورزی و حرکتی فعال در بخش های متعدد سواد عاطفی ، مفاهیم ارتباط ، آداب معاشرت‌، سواد مالی چگونگی خرج وپس انداز، سواد رسانه‌ای  تشخیص رسانه های معتبر ، سواد آموزش و پرورش تربیت فرزندان به نحو مطلوب میباشد و کسب مهارت‌های لازم برای زیستن و تقویت هویت و فرهنگ ‌اسلامی در عصر کنونی است‌ .
تا رویکرد آموزشی نخبه گرا در مدارس قطعی و رسمی و توجه و حمایت ‌افراد بازمانده ترقی و رشد بهتر پیدا نمایید دستیابی به اهداف غائی تعلیم و تربیت که موضوع رشد و شکوفایی همه امور وجودی انسان است و در راستای طرح سند تحول بنیادین شایسته است که تمامی تلاش ها برنامه ریزی ها امکانات برای تحقق مفهوم واقعی این امر آموزش ،تعلیم ،تحقیق و مفهوم باسوادی بکار گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار