تیم فردوس قم عصر امروز(سه شنبه) در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با وجود کسب موقعیت پرشمار گلزنی با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ مغلوب تیم پرمهره کراپ الوند قزوین شد.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲ 12 January 2022

به گزارش تابناک قم، در ادامه بازی های هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم فردوس قم و کراپ الوند در ورزشگاه خالی از هوادار شهید حیدریان به مصاف هم رفتند.

کراپ الوند بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان ثانیه های نخست قفل دروازه فردوس قم را باز کرد تا نشان دهد حریف دست و پا بسته ای نیست.

در ادامه فردوسی ها به خود آمدند و ابتدا توسط سعید قلندری و سپس مسعود عباسی دروازه مصطفایی دروازبان کراپ را باز کردند تا امید به اردوی فردوس بازگردد.

در حالی که بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود فردوس قم در جریان بود با بی دقتی بازیکنان فردوس، کراپ سه مرتبه دیگر موفق به گلزنی شد تا نیمه اول با نتیجه ۴ بر ۲ به نفع تیم میهمان به پایان برسد.

روح الله ایثاری بازیکن فردوس قم همچنین در نیمه اول این دیدار یک بار از روی نقطه اول و یک بار هم از روی نقطه دوم پنالتی دو فرصت بسیار آماده گلزنی را از دست داد.

نیمه دوم این بازی مهیج و جذاب نیز با حملات پردامنه فردوس و ضدحمله های خطرناک کراپ دنبال شد تا اینکه شهاب بشری دوست با شوتی از راه دور گل سوم فردوس را به ثمر رساند اما این گل حسن ختامی بر گلهای پرتعداد این دیدار بود و در نهایت کراپ البرز ۴ بر ۳ نماینده قم را مغلوب فرصت شناسی خود کرد.

گل های کراپ الوند را در این دیدار مسلم اولاد قباد، مهدی جاوید، حمیدرضا ره انجام و محمدشجری به ثمر رساندند. کراپ الوند بازی رفت را نیز با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسیده بود.

فردوس قم تا پایان هفته هفدهم لیگ برتر با کسب ۱۹ امتیاز در رده هشتم و کراپ البرز با ۳۷ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار