استاندار همدان مطرح کرد:
استاندار همدان با بیان اینکه خطوط هوایی همدان فعال می شود گفت: راه‌اندازی پرواز مستقیم همدان-کیش از اوائل اسفند و همدان‌-مشهد نیز به زودی با هدف توسعه صنعت گردشگری استان آغاز می شود.
کد خبر: ۱۰۲۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳ 26 January 2022
به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در جلسه طرح برنامه‌ها و بررسی مشکلات و تنگنا‌های موجود در صنعت گردشگری استان، گفت: توسعه صنعت گردشگری یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم است که با حمایت دولت، توسعه و تقویت و زیرساخت‌ها در راستای برندسازی استان و جذب گردشگر به عنوان یک اولویت اجرایی در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: همدان با داشتن پیشینه تاریخی و فرهنگی بی‌نظیر، انواع میراث معنوی و طبیعی و قرارگرفتن در مسیر ارتباطی مهم کشور، می‌تواند گام بزرگی را با حمایت‌های ویژه دولت سیزدهم در حوزه گردشگری برای دوران پساکرونا بردارد.
 
استاندار همدان با بیان اینکه  ضعف زیرساخت و نبود امکانات رفاهی در راستای جذب گردشگر، مشکل اصلی این صنعت استف گفت:  توسعه صنعت گردشگری با استفاده از توان بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذاران امکان‌پذیر است. 

قاسمی فرزاد گفت:  دولت در جایگاه حاکمیتی و نظارتی، زمینه افزایش بهره‌وری فعالیت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این حوزه را فراهم خواهد کرد. 

وی با اشاره به اینکه  رشد و توسعه استان مستلزم استفاده بهینه از ظرفیت و زیرساخت‌های موجود است، گفت: از ظرفیت‌های فرهنگی باید به نحو مطلوب برای توسعه صنعت گردشگری استفاده کرد.

استاندار همدان یادآور شد: با پیگیری‌ها و مکاتبات انجام شده، پرواز مستقیم همدان - کیش از اوائل اسفند و همدان - مشهد نیز به زودی با هدف توسعه صنعت گردشگری استان راه‌اندازی و فعال می‌شود.

وی گفت: توسعه خطوط ریلی همدان به یک مطالبه جدی و مردمی است. 

قاسمی فرزاد گفت:  با توجه به بالابودن هزینه تملک زمین برای ساخت ایستگاه قطار در داخل شهر، این ایستگاه در محدوده بلوار بسیج و پارک علم و فناوری استقرار پیدا می‌کند. 

وی با بیان اینکه ضرورت دارد به ظرفیت صنعت گردشگری استان تئجه شود، گفت: ، بستر‌های توسعه این صنعت فراهم شود.


 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار