همزمان با طلیعه فجر انقلاب اسلامی معاون وزیر آموزش و پرورش به همراه جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده فرهنگی شهید کرامت الله ایزدپناه دیدار کردند.
کد خبر: ۱۰۲۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶ 02 February 2022

 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این دیدار صمیمی معاون تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: همه ما مدیون ایثار و از خودگذشتگی کسانی هستیم که از آغاز شکل گیری انقلاب اسلامی و دوران هشت ساله دفاع مقدس جان شیرین خود را فدا کردند.
 صادق ستاری فرد افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت خون و دعای خانواده های معظم شهدا وایثارگران همواره در اوج بوده و خار چشم دشمنان داخلی و خارجی نظام خواهد بود.
 وی گفت: خانواده معظم شهدا با ولایت مداری و همراهی با نظام مقدس اسلامی در تمامی صحنه ها پیش گام هستند و این می تواند برای تمامی مسئولان کشور الگو باشد.
 در این دیدار سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ظلم ستیزی و عدالت خواهی شهید ایزدپناه الگویی ارزشمندی برای جامعه فرهنگی استان و کشور است.
 حسنعلی عزتخواه افزود: جامعه فرهنگی و دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد ۱۰۴ شهید فرهنگی و ۴۴۶ شهید دانش آموز به انقلاب و نظام تقدیم کرده است
وی گفت: شهید کرامت الله ایزدپناه اولین فرهنگی بسیجی کهگیلویه و بویراحمد است که در ۱۲ آبان ۱۳۵۹ در آبادان شربت شهادت را نوشید وجان خویش را تقدیم نظام و انقلاب کرد.
عزت خواه ، عزت واقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهدا دانست وگفت: ایران اسلامی امروز به برکت خون شهدای گرانقدر و ایثارگریهای خانواده های معززآنان در همه صحنه های بین المللی و معادلات جهانی حضور پررنگ وتاثیر گذاری دارد. .
گفتنی است: شهید ایزدپنا متولد سال ۱۳۳۳ در روستای امیرآباد دشتروم در سال ۱۳۵۴ به علت مبارزات متعدد علیه رژیم ستم شاهی از آموزش و پرورش اخراج که با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به خدمت خویش در مناطق عشایری استان ادامه داد.
در پایان با اهداء لوح سپاس از خانواده فرهنگی شهید ایزدپناه تجلیل شد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار