ششمین یادواره ۴۲۳ شهید مدافع حرم استان قم سه شنبه شب با حضور خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مصلای شهر قم برگزار شد
کد خبر: ۱۰۲۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸ 02 February 2022

به گزارش تابناک قم، یکی از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: این شهید والامقام الگوی صبر و استقامت در مسیر جهاد فی سبیل الله است و هیچگاه رشادت ها و شجاعت های ایشان در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مقابله با تکفیری ها فراموش نخواهد شد.

سردار اسدالله گنجعلی با بیان اینکه شهید سلیمانی با تبعیت محض از ولایت فقیه و در مسیر خدمت رسانی به مردم، به قهرمان امت اسلامی و تمامی آزادیخواهان جهان مبدل شده است، خاطرنشان کرد: امروز مکتب شهید سلیمانی در جبهه مقاومت و در میان ملت های مسلمان نهادینه شده است.

وی با اشاره به مجاهدت های بی نظیر شهید سردار سلیمانی در متحد کردن و بسیج مردم در کشورهای عراق و سوریه در مقابله با داعش و تکفیری ها، گفت: به برکت خون شهدای مدافع حرم، دشمنان جنایتکار در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران اسلامی زمین گیر و نابود شده اند.

وی در پایان بر ضرورت توجه اقشار مختلف مردم به مبانی و اصول انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: مهمترین اصول در گام دوم انقلاب اسلامی، اصل مقاومت، استقامت و پایداری است که در مدافعان حرم به خوبی تبلور یافته است.

برنامه شعرخوانی، مداحی، اجرای سرود دانش آموزی و تجلیل از سه قهرمان ورزشی از دیگر برنامه های یادواره شهدای مدافع حرم استان قم بود که در نخستین روز از یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار