استاندار همدان :
استاندار همدان گفت: برگزاری هرگونه مراسمی در سطح استان باید با مجوز فرمانداری‌ها صورت گیرد.
کد خبر: ۱۰۲۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ 02 February 2022
 
استاندار همدان در جلسه فوق‌العاده ستاد استانی مدیریت کرونا، گفت: هرگونه مراسمی در شهرهای استان، باید با مجوز فرمانداری‌ها انجام گیرد
 
به گزارش تابناک همدان،علیرضا قاسمی فرزاد: تاکید کرد: مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و از اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

استاندار همدان، گفت: با توجه به وضعیت شیوع کرونا در جامعه و ضرورت بررسی اوضاع بستری‌های ناشی از این ویروس منحوس و میزان فراگیری آن، جلسه فوق‌العاده‌ ستاد استانی مدیریت کرونا با حضور اعضای محترم ستاد استانی تشکیل شد‌.

وی افزود: برگزاری هرگونه مراسمی در سالن‌ها و تالارها با طرفیت حداکثر ۲۵ درصد مجاز می‌‌باشد، در غیر اینصورت برخورد قانونی می‌شود.

قاسمی‌فرزاد گفت: برنامه‌های دستگاه‌هایی اجرایی در مدت یک‌و نیم ساعت و با ظرفیت حداکثر ۲۵ درصد برگزار شود‌.

وی افزود: با توجه به اهمیت سلامت دانش آموزان و طبق درخواست اداره کل آموزش و پرورش استان به ستاد استانی مدیریت کرونا، موافقت شد، کلاس‌های آموزشی در کلیه مقاطع روزهای چهارشنبه و شنبه به‌صورت مجازی برگزار شود.

استاندار همدان با اشاره به برودت هوا، گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان، همچنان به فعالیت خود در راستای ارائه خدمات به مردم ادامه دهند تا روز شنبه وضعیت استان را در ستاد ملی مطرح کنیم و سپس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: رستوران ها و مراکز عرضه غذا باید به با ظرفیت ۲۵ درصد فعالیت داشته باشند در غیر اینصورت برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی افزود: طی مکاتباتی که دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، صورت گرفته، مقرر شد تا تدابیر لازم را اندیشیده و پروتکل‌های بهداشتی و ظرفیت ۲۵ درصدی را رعایت کنند.

نماینده عالی دولت در استان گفت: مردم پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد استانی مدیریت کرونا را رعایت کنند.

وی افزود: با توجه به تبدیل وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرهای استان، ضرورت دارد که مردم از اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

وی در پایان گفت: تیم‌های نظارتی ستاد استانی و شهرستانی مدیریت کرونا، با شدت بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار