بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر شیراز، امروز ۱۴ بهمن در شیراز آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۲۶۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 03 February 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: در این جشنواره ۱۶ عنوان فیلم از بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.
بهروز مرامی افزود: با توجه به هماهنگی با دبیرخانه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا قرار شده که برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی سالن‌های نمایش دهنده فیلم فجر در شیراز با ۳۰ درصد ظرفیت در اختیار جشنواره باشد.
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: برای اطمینان از اینکه علاقمندان به حضور و تماشای فیلم‌های جشنواره دو دز واکسن خود را تزریق کرده‌اند، ورود تماشاگران به سالن از دو طریق انجام خواهد شد. اولین مرحله در هنگام خرید بلیت و دومین مرحله حین ورود به سالن نمایش است.
مرامی خاطرنشان کرد: مراجعه کنندگان باید برگ تزریق دو دز واکسن را حین ورود به سالن ارائه کنند؛ در غیر اینصورت از ورود آنان جلوگیری می‌شود.
او با اشاره به نمایش فیلم ۲۸۸۸ در روز افتتاحیه این جشنواره در شیراز گفت: فیلم سینمایی «۲۸۸۸» به کارگردانی کیوان علیمحمدی و علی اکبر حیدری به موضوع زندگی بیژن عاصم، قهرمان و رزمنده دلاور شیرازی پرداخته و از فیلم‌های راه یافته به بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر است.
مرامی با بیان اینکه نیمی از سرمایه این فیلم توسط شهرداری شیراز تامین شده است، گفت: در این دوره از جشنواره دو عنوان فیلم برای نمایش ویژه افراد ناشنوا و نابینا در نظر گرفته شده است که با نهاد‌های ذیربط به منظور استفاده مخاطبان خاص این فیلم‌ها هماهنگ خواهد شد.
مدیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر شیراز هم گفت: این جشنواره در ۴ سالن به نمایش در می‌آید این سالن‌ها عبارتند از دو سالن در مجموعه هنر شهر آفتاب، سالن سینما سعدی و سالن سینما گلستان.

محسن خباز خاطرنشان کرد: فیلم‌ها اغلب در دو نوبت و در سانس‌های ۱۸ و ۳۰ و ۲۱ اکران خواهد شد و امیدواریم که امکان افزایش سانس برای برخی از فیلم‌ها فراهم شود.

خباز گفت: علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سامانه‌های www.irantic.com و gisheh ۷.ir و cinematicket.org مراجعه کنند.

برچسب ها: جشنواره ، فیلم فجر ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار