استاندار همدان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند "باید از خام فروشی جلوگیری کرد تا بتوان ارزش افزوده ایجاد کرد" عنوان کرد: ما نیز به تاسی از مقام معظم رهبری، فعالان عرصه تولید را افسران جنگ اقتصادی می‌نامیم.
کد خبر: ۱۰۲۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶ 09 February 2022

به گزارش تابناک همدان، همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر یک طرح اقتصادی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.


علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در مراسم افتتاح فاز پنجم مجموعه سنگشیر پارس اظهار داشت: در جریان تحریم‌ها اقدامات خوبی از سوی تلاش‌گران عرصه تولید در جهت کاهش، قطع وابستگی و جلوگیری از خروج ارز در استان انجام شده که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه با توجه به رشد و پیشرفتی که در عرصه علم، دانش و فناوری بوجود آمد اشاره کرد: افق و چشم انداز پیش‌روی ما روشن و امیدبخش است، زیرا با اتکا به خلاقیت و دانش جوانان جمهوری اسلامی می‌توان با استفاده از منابع و مواد اولیه، ارزش افزوده زیادی برای کشور ایجاد و صادر کرد. 


قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه واحد‌های تولیدی که بدهی مالیاتی، بانکی و بیمه ندارد، نشان از کاردانی و مدیریت صحیح آن دارد، افزود: بسیاری از واحد‌های تولیدی استان با عدم مدیریت صحیح، درگیر مشکلاتی شدند که واحد‌های تولیدی خود را به سمت تعطیلی کشانده‌اند. 


 وی گفت: ایجاد صندوق توسعه در هر استان توسط دولت‌سیزدهم، یک حرکت بدیع و جدید است که در دولت‌های قبل سابقه نداشته است.


استاندار همدان با بیان اینکه دولت از برنامه‌های توسعه واحد‌های تولیدی و صنعتی استان، استقبال و حمایت خواهد کرد، گفت: از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان در جهت توسعه، رشد تولید، جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی استفاده خواهد شد بنابراین مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان که در امر تولید دخیل هستند، در کنار فعالان اقتصادی قرار خواهند گرفت. 


به گزارش تابناک همدان، فاز پنجم مجموعه سنگشیر پارس با بیش از ۴۰ میلیارد تومان اجرا شده و فاز ششم را نیز در دست اجرا دارد که این امر ایجاد زمینه برای صادرات را فراهم می‌کند.
 
 
خبرنگار: فاطمه صنیعی وحید
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار