روشنفکر : نمایندگان دخالتی در عزل و نصب ها ندارند اما حسب وظیفه نظارتی خود و شناختی که از آسیب ها و نقاط ضعف دارند جهت اصلاح و بهبود امور، در صورت نیاز و درخواست وزرا و استاندار محترم نظر مشورتی خواهند داد.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ 12 February 2022
واکنش روشنفکر به جنجال های سیاسی استان

اخیر موضوع دخالت نمایندگان از فضایهای غیر رسمی به فضاهای رسمی هم رسیده است و شاهدیم که در رسانه ها و حتی از تریبون نماز جمعه هم در خصوص دخالت نمایندگان و سهم خواهی ها مطالبی مطرح شد که نماینده بویراحمد ، دنا و مارگون به این حواشی واکنش نشان داد .

به گزارش تابناک کهگیلویه  وبویراحمد ، مهدی روشنفکر ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت : امروز مهمترین دغدغه من و همکاران عزیز و بزرگوارم بخصوص جناب آقای حسینی پور رایزنی با وزرای محترم و دیگر مسئولان کشوری برای افزایش بودجه دستگاههای خدمات رسان و رفع بیکاری و اشتغال برای جوانان است.

روشنفکر افزود : تعامل و همکاری میان نمایندگان استان با استاندار محترم و دیگر مسئولان جهت رفع محرومیت و توسعه استان با تلاش شبانه روزی در جریان است.

وی ادمه داد : نمایندگان دخالتی در عزل و نصب ها ندارند اما حسب وظیفه نظارتی خود و شناختی که از آسیب ها و نقاط ضعف دارند جهت اصلاح و بهبود امور، در صورت نیاز و درخواست وزرا و استاندار محترم نظر مشورتی خواهند داد.

روشنفکر گفت : استاندار محترم با بررسی شرایط و توجه به اصل شایسته سالاری توسط کمیته انتصابات برای تغییر مدیران و معرفی گزینه های جدید با وزرای محترم رایزنی می‌کنند.
وی ادامه داد : البته ، حتما استاندار محترم ملاحظات درون استانی و توازن منطقه ای را در انتخاب مدیران ملحوظ نظر خواهند داشت و مجمع نمایندگان هم با نظر استاندار محترم و مجموعه دولت در جهت کمک به توسعه استان همراهی لازم را خواهند داشت.

روشنفکر ظهار داشت : مجمع نمایندگان خود را در کنار دولت می‌دانند نه مقابل آن، زیرا با تعامل و هماهنگی باید به جنگ مشکلات رفت.

وی ادامه داد : برخی با طرح مسائل حاشیه‌ای قصد کاستن سرعت قطار تغییر مدیران و کند شدن روند رفع مشکلات را دارند.
این نماینده مجلس افزود : اگر قرار باشد بعد از هر انتصاب عده ای در استان جنجال به پا کنند کمکی به مردم و توسعه استان نخواهد شد.
روشنفکر در پایان گفت : توقع از رسانه ها و خواص جامعه بخصوص ائمه جمعه و جماعات آن است نمایندگان و مسئولان اجرایی را در این مسیر مهم همراهی نمایند و با امید بخشی به جامعه و دعوت به وحدت زمینه لازم برای پیشرفت استان را فراهم آورند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حکم اصلی را خدا اجرا می کند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
نه بابا. احتمالا تمام وزرا طایفه ..... را می شناسند تو استان هم قحط رجال است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار