امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ اولین جلسه هم اندیشی حزب همت شهرستان بیجار با مهندس ورمقانی فرماندار بیجار در دفتر فرماندار برگزار شد .
کد خبر: ۱۰۲۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱ 13 February 2022


به گزارش تابناک کردستان، در این جلسه مسوولین حزب همت گزارشی از نحوه فعالیت و شروع به کار حزب، برنامه‌های حزب در شهرستان و دغدغه‌ها و درخواست‌های خود در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، هنری و. به سمع و نظر فرماندار رساندند.
مهندس ورمقانی فرماندار شهرستان بیجار در این جلسه ضمن تشکر از اعضای حزب همت شهرستان بیجار، آخرین وضعیت اقدامات در حوزه‌های اقتصادی و اشتغال، اجرای پروژه‌های زیربنایی شهری و روستایی وسرمایه گذاری بیان و از جلسات با احزاب استقبال نمودند.
فرماندار بیجار افزود در این ۳.۵سالی که فرماندار بیجار بوده همیشه درب فرمانداری به روی همشهریان باز بوده و با تمام تلاش پیگیر حل مشکلات مردم بودیم و تکریم ارباب رجوع همواره در دستور کار فرمانداری قرار داشته است.
مهندس ورمقانی گفت کار حزبی به معنای واقعی در کشور ما نهادینه نشده است و توصیه کرد کسانی را به عضویت حزب انتخاب کنید که عمیقا به مرامنامه و اساسنامه حزب اعتقاد داشته باشند و تأکید کرد ۵۰ عضو معتقد به اهداف حزب بهتر از ۵۰۰۰ عضوی است که شاید هیچوقت مرامنامه و اساسنامه حزب را مطالعه نکرده باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار