سخنان نماینده بویراحمد در جمع ائمه جمعه
روشنفکر در رابطه با چرخه انتخاب مدیران نیز گفت: استاندار با هر سه نماینده استان مشورت می کنند ولی تصمیم نهایی با ایشان است که تا کنون چنین بوده است.
کد خبر: ۱۰۲۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۲ 17 February 2022

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مهدی روشنفکر در گردهمایی ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران گفت: تریبون نماز جمعه فرصتی مناسب برای تبیین خدمات نظام اسلامی در جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه ائمه‌ جمعه در مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب نقش مهم و تاثیرگذاری داشتند و دارند خاطرنشان کرد: امام جمعه در هر شهرستان و منطقه محور وحدت همه جریان‌هایی است که دل در گروه انقلاب و حل مشکلات مردم دارند.
وی پرهیز از پرداختن به مسائل جزئی در نماز جمعه را یادآور شد وگفت: دولت و مجلس همدل و همصدا برای حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف بالاخص اقتصاد و فرهنگ گام برمی دارند .

نماینده شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: تریبون نماز جمعه محلی برای امید آفرینی در جامعه است که با نفوذ کلام ائمه جمعه و فرهنگسازی و مطالبه گری از مسئولان می توان درآسیب شناسی مسائل و رسیدن به شرایط مطلوب گام برداشت.
روشنفکر به بیان گزارشی از فعالیتهای خویش در مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: رشد ۲۰۰ درصدی بودجه استان ، پیگیری و تخصیص اعتبار به جاده پاطاوه دهدشت ،پیگیری و اخذ ۴۹۵ میلیارد تومان بودجه تحت عنوان محرومیت زدایی ، پیگیری اعتبار سد تنگ سرخ و پیشرفت حدود ۴۰ درصدی آن و گازرسانی به زیلایی و مناطق محروم و دور افتاده با همراهی نمایندگان استان در مجلس و مسؤلان استانی را بخشی از این اقدامات ذکر کرد.

وی افزود: تلاش کردیم در مجلس صدای مردم باشیم و در یک سال و اندی اخیر بسیاری از وزرا و معاونان وزرا و نمايندگان کمیسیون های مختلف جهت کمک و آشنایی برای رفع مشکلات مردم به استان سفر کردند.

وی توجه خاص به زلزله شهرستان دنا را یادآور شد و گفت: اعتبارات خوبی در بخشهای مختلف را برای کمک به مردم پیگیری کردیم و برای سه سال مجوز ۵درصد کنکور را برای دانش آموزان عزیز اين منطقه اخذ کردیم.

وی از همدلی خوب بین نمايندگان استان در مجلس با استاندار برای توسعه و پیشرفت کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.

روشنفکر در رابطه با چرخه انتخاب مدیران نیز گفت: استاندار با هر سه نماینده استان مشورت می کنند ولی تصمیم نهایی با ایشان است که تا کنون چنین بوده است.
وی گفت: مشورت کردن با دخالت کردن فرق دارد که دامن زدن به اینکه نمایندگان در انتصابات دخالت دارند حرف نادرستی است و قطعا استاندار در رابطه با تغییرات مدیریتی و هماهنگی با وزارتخانه ها مستقل تصمیم می گیرند.

ائمه‌ جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه از دغدغه های خویش را راجع به مسائل استان مطرح کردند و از تلاشها و پیگیری مجدانه نمایندگان در مجلس برای کاهش آلام و دردهای مردم تشکر و قدردانی کردند.
توجه به نیروهای توانمند ، جوان ، باانگیزه ، انقلابی و دغدغه مند دین و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب را در این جلسه نیز مورد تاکید قرار دادند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
جناب روشنفکر الحق که سیاسی شده‌ای تو میگی پستها با پیشنهاد نمایندگان است و سهم هر کدام از نمایندگان مشخص است تا شما نیرو معرفی نکنی استاندار ابلاغ نمی‌زند بعد میگی استاندار با نمایندگان مشورت میکند و تصمیم نهایی با استاندار است پس سهم تو کدام است نکنه فروختی برای مدت ما معلوم هر بویراحمدی هم استانی از معاونت فعلی استاندار بهتر نبود مگر حاجی زاده کیه چه سودی داشته برای مردم شاید هم معامله شده و خودت را ردیه به کوچه علی چپ
راستی از پسر خاله نمیدانم دایی .... مأموری .... را میگم خبری نشد ام هم مشکل دارد ‌
فامیل را که نمیشه مشکلش را حل نکنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار