تابناک- جلسه شورای اداری بخش شهاب به منظور بررسی مشکلات این بخش با حضور محمد حسینی تختی فرماندار شهرستان قشم برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱ 22 February 2022

به گزارش تابناک هرمزگان در جلسه شورای اداری دهیاران و اعضای شورای بخش شهاب به بیان مشکلات پرداختند و سپس رؤسای ادارات نیز به پاسخ دادن و پیگیری مشکلات پرداختند.
حسینی تختی در اولین نشست خود با اعضای شورا و دهیاران بخش شهاب گفت: در جلسات نباید تعارف داشته باشیم و باید مشکلات را عنوان و پاسخ آن را نیز بلافاصله دریافت کنیم تا بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.
فرماندار قشم ادامه داد: دهیاران در مبارزه با فساد و تخلفات سر دم دار باشند و آیین نامه ها و قوانین را بخوبی مطالعه کنند.
وی افزود: مدلی که مثلا بیاییم یک خیری را که توان احداث یک‌مدرسه را بصورت کامل دارد درگیر احداث چند مدرسه بصورت ۵۰ درصد با بخش دولتی کنیم مدل موفقی نبوده و می توان بجای اینکار آن خیر را درگیر یک مدرسه کرد و اجازه دهیم آن پروژه را کاملا تکمیل کند تا مورد بهره برداری و استفاده مردم قرار گیرد.
وی در ابن زمینه ادامه داد: گاها خیر محترم قسمت تفاهمنامه مربوط به خود را انجام می دهد و بدلیل زمانبر بودن و افزایش قیمت های مصالح بخش مربوط به دستگاه دولتی آن به افزایش اعتبار نیاز پیدا میکند و این موضوع باعث میشود پروژه ها نیمه کاره رها شود.
فرماندار شهرستان قشم در ادامه خاطر نشان کرد: دهیاران و شوراها در زمینه حفظ امکانات راهداری و همچنین حفظ شبکه های برق حوزه روستایی و نیز در راستای تامین امنیت با نیروهای خدوم انتظامی همکاری داشته باشند.
فرماندار قشم تاکید کرد: دهیاران و شوراها مشکلات حوزه روستایی مردم را به بخشداری ها منعکس کنند تا پیگیری های لازم صورت گیرد.
وی گفت: دهیاری ها با نگرش به آینده چشم انداز و برنامه داشته باشند.
وی ادامه داد: دهیاری ها در راستای جذب گردشگران خلاقیت داشته باشند و با توجه به پتانسیل هر روستا از ظرفیت های خدادادی استفاده کنند.
شایان ذکر است در جلسه شورای اداری بخش شهاب مهندس حمایتی معاون عمرانی فرمانداری، مهندس گورانی بخشدار شهاب، مهندس درسخوان رئیس اداره برق شهرستان قشم، مهندس کمالی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قشم، مهندس دهقانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قشم، شیخ احمد سلامی امام جمعه شهر سوزا نیز حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار