یکی از داوران بین‌المللی ژیمناستیک ایران گفت: توسعه این رشته ورزشی مهم و جذاب در کشور در گروی برگزاری دوره‌های مستمر آموزشی و دانش‌افزایی برای گروه های مختلف جمعیتی است .
کد خبر: ۱۰۳۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 24 February 2022

ابوالفضل یاوری روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: داوان، مربیان و تمامی افرادی که در رشته ژیمناستیک فعالیت دارند برای موفقیت بیشتر باید همواره دانش خود را به نحو مناسب به روزرسانیی کنند.

وی ادامه داد: در این خصوص از سوی فدراسیون جهانی و جمهوری اسلامی با همکاری هیات‌های استانی، دوره‌های آموزشی و دانش‌افزایی برای علاقه‌ مندان و فعالان رشته برگزار می‌شود که نباید از فرصت حضور در دوره‌های مختلف غافل شد.

این مربی و داور بین‌المللی ژیمناستیک یزد اظهارکرد: برگزاری دوره‌ها در کنار مسابقه و برنامه‌های مختلف فرهنگی همگی نقش مهمی در توسعه جدی این رشته دارد و باید بیش از گذشته برای رسیدن به اهداف عالیه تلاش کرد.

 

یاوی در ادامه گفت و گو با خبرنگار ایرنا به ظرفیت‌های خوب این رشته و علاقه‌ مندان فراوان آن در استان یزد اشاره کرد و یادآور شد: با تلاش همگانی ، همت و همکاری مسئولان و پشتکار ورزشکاران روز به روز شاهد موفقیت بیشتر این رشته در کشور خواهیم بود.

یاوری فوق‌لیسانس تربیت‌بدنی، عضو هیات علمی دانشگاه یزد، مدرس مدرسه های سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و دانشگاه علم و هنر استان است و دارای مدرک داوری بین‌المللی و مدرک مربی‌گری ملی است ، ۲۳ سال سابقه مربیگری ژیمناستیک و پنج سال سابقه آکروژیم در پرونده کاری خود دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت، ۴۸ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی، ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده و حدود ۲ هزار مکان ورزشی مسقف و باز دارد و حدود چهار هزار نفر در رشته های مختلف ژیمناستیک فعالیت دارند.



منبع: ايرنا
برچسب ها: داور ، ژیمناستیک ، توسعه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار