رئیس بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب در گفتگو با تابناک:
رئیس بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب از تخصیص اعتبارات مناسبی برای ایجاد اشتغال فردی برای مددجویان بهزیستی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳ 02 March 2022

بهمن بوچانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه اخیرا ثبت اسامی مددجویانی که باید از معافیت برق، آب و گاز برخوردار شوند، انجام شد و در این راستا  حدود ۲ هزار خانوار با استفاده از ظرفیت کارشناسان مراکز که در آینده از تخفیفات یا معافیت پرداخت حق آب، برق و گاز برخوردار شوند ثبت و به مرکز ارسال گردید.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال فردی در حوزه cbr، افزود: خوشبختانه در این راستا توانستیم برای برخی از مددجویان در حوزه cbr اشتغال ایجاد کنیم و اعتبارات قابل قبولی هم در این زمینه جذب کردیم امید است به این ترتیب بحث توانمندی مددجویان انجام شود.

رئیس بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب ادامه داد: یکی از شهرستان‌هایی که دارای مرکز روزانه سالمندان است، شهرستان سرپل ذهاب می‌باشد، ارائه خدمات در این مرکز روزانه برای حداقل ۴۰ نفر است و برنامه‌های آموزشی، میان وعده غذا، تست‌های بهداشتی و کلاس‌های آموزشی برای آن‌ها انجام می‌شود و مرکز فعال است.

بوچانی تاکید کرد: ارائه خدمات در این مرکز با توجه به افرادی که در آنجا مستقر هستند انجام می‌شود در هفته یک روز فیزیوتراپ، کار درمان و پزشک داریم و برنامه‌های متنوعی را برای سالمندان شهرستان سرپل ذهاب در نظر گرفته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار