دادستان دهلران:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت: باتوجه به اینکه آبگرم دهلران مشکلات فروانی برای شهروندان ایجاد کرده است دستگاه های مرتبط وضعیت این پروژه را سریعتر تعیین تکلیف کنند.
کد خبر: ۱۰۳۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ 03 March 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ بهروز جباری در گفت گو با خبرنگار ما اظهار کرد: از آنجایی که آبگرم دهلران مشکلات زیست محیطی ناشی از انتشار گازهای گوگرد در سطح شهر و مشکلات تنفسی و خسارت به تجهیزات و لوازم برقی مردم  وارد کرده است، طرح ساماندهی چشمه‌های آبگرم دهلران باید تکمیل شود.

وی تصریح کرد: باتوجه به نزدیک شدن فصل تابستان مسئولان با تخصیص اعتبارات لازم این پروژه که نیمه کاره رها شده تکمیل کنند در غیر این صورت دادستانی به عنوان مدعی العموم با دستگاه های مرتبط به عنوان ترک فعل پرونده قضایی تشکیل خواهد داد.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران یادآور شد: در سفر اخیر ریاست جمهوری اعتباراتی برای ساماندهی چشمه آبگرم دهلران تخصیص یافته و مدیران باید در این خصوص پیگیر های لازم را انجام بدهند.

وی با اشاره به اینکه تکمیل فاز اول این پروژه باید در اولویت منابع آب استان وشهرستان باشد، خاطرنشان کرد: برای دادستانی قابل قبول نیست در این شرایط اقتصادی مردم بیش از این متحمل ضرر و زیانی مالی ناشی از چشمه های آبگرم باشند.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران خاطرنشان کرد: سرمایه گذار بخش خصوصی که در آبگرم دهلران مستقر شد نباید منع تردد برای نهادهای امنیتی و دامداران برای ایجاد کند./م

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار