کد خبر: ۱۰۳۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰ 02 March 2022

به گزارش تابناک همدان، در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان همدان، استاندار  با تاکید بر تسریع در اجرای مصوبات ستاد تسهیل استان و همکاری با هیئت خبرگان بانکی استان گفت: حمایت و هماهنگی سیستم بانکی تاثیرگذار است و بانک‌ها باید آمادگی لازم را داشته باشند.

علیرضا قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ کار مهم و ارزشمندی در پیش داریم گفت: تعهد ایجاد اشتغال در استان ۲۳۵۰۰ نفر است، همچنین نرخ رشد پیش بینی شده در کشور ۸ درصد و در استان ۷.۵ درصد است که باید بانک‌ها هم آمادگی لازم برای اجرایی شدن آن را داشته باشند.

مقام عالی دولت در استان همدان با تاکید بر بررسی سریع، تصویب و عقد قرارداد تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ و بند ب تبصره ۱۶ و مانده تسهیلات اشتغال روستایی گفت: از محل اقساط برگشتی تسهیلات روستایی و تسهیلات رونق تولید پرداخت شود.

استاندار همدان گفت: با توجه به ایام پایانی سال برای تسریع در پرداخت حقوق پرسنل دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان، اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی ادامه داد: در خصوص تامین نقدینگی پایان سال با ناظر پولی بانک مرکزی از هم‌اکنون هماهنگی لازم انجام گیرد.

استاندار همدان گفت: در حوزه منابع و مصارف تلاش شود حداقل نسبت به متوسط کشور، قریب به ۷۰ درصد اقدام شود و عمدتا تسهیلات به حوزه‌های تاثیرگذار بخش‌های اقتصادی مانند بخش صنعت، معدن، کشاورزی، مسکن و گردشگری هدایت شود.

قاسمی فرزاد با تاکید بر تعیین تکلیف سریع واحد‌های تملیکی توسط بانک‌ها گفت: مراقبت شود طرح‌های در تملک بانک‌ها و یا در شرف اجراییه تولید و اشتغال لطمه نبیند.

وی خاطرنشان کرد: بانک‌های خصوصی نسبت به پرداخت تسهیلات در استان اقدامات جدی تری داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار