ناجیان آتش نشانی اراک، کارگر ۴۰ ساله ای را که در به عمق چاه ۴۰ متری سقوط کرده بود را از درون آن خارج کرده و به سطح زمین منتقل کردند.
کد خبر: ۱۰۳۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶ 02 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اراک گفت: طی تماس کارکنان یک گاوداری با سامانه ۱۲۵ و اعلام خبر این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک تیم های امداد و نجات از ایستگاه شماره دو واقع در کوی صنعتی را در ساعت ۱۰:۳۴
دقیقه روز گذشته (سه شنبه ۱۰ اسفند ماه) به محل حادثه در خیابان جاده تهران، حاجی آباد، ابتدای جاده فولاد درخشان اعزام کرد.
آتش پاد دوم مسعود آقازیارتی افزود:در داخل یک گاوداری یکی از کارکنان آن در حین کار و به علت نامعلوم به عمق یک چاه تقریبا ۴۰ متری سقوط کرده بود و همکاران وی با اطلاع از این حادثه بلافاصله با آتش نشانی تماس گرفته و درخواست کمک کرده بودند.
وی افزود: نجاتگران آتش نشانان با رسیدن به محل حادثه بلافاصله سه پایه نجات را بر روی دهانه چاه برپا کرده و یکی از افراد تیم امداد و نجات با استفاده از تجهیزات مخصوص خود را به درون چاه رسانده و این کارگر میانسال را با تلاش فراوان به روی زمین منتقل کرد.
وی ادامه داد: خوشبختانه وجود گل و لای در عمق چاه از شدت مصدومیت وارده به این شخص کاسته بود اما با این حال از ناحیه پاها و دست دچار شکستگی شده بود که نجاتگران آتش نشان پس از انتقال فرد مصدوم به دهانه چاه، وی را به عوامل اورژانس برای انتقال به بیمارستان تحویل دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار