تابناک- مديرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: دشمن از بعد فتنه 88 تلاش خود را معطوف به از بین‌بردن سرمایه‌های اجتماعی نظام در مناطق محروم کرده است.
کد خبر: ۱۰۳۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴ 07 March 2022

به گزارش تابناک هرمزگان سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در آیین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری هرمزگان اظهارداشت: ما دورانی را سپری کردیم که مسئولین کشور اعتقادی به جوانان مومن انقلابی و کارهای جهادی نداشتند اما در این دوره اعتقاد به این جوانان بیشتر شده است.
وی افزود: مدال ارزشمندی است برای جهادگران که مقام معظم رهبری کارهای نیروهای جهادی را به عنوان جهاد فی سبیل‌الله می‌داند و این کارها بسيار ارزشمند است چرا که امروز یکی از جبهه‌های مواجهه ما با دشمن در بحث خدمات اجتماعی است که جهادگران آن را بر عهده دارند.
سلیمانی بیان‌کرد: دشمن تمام ابزارهای خود را به کار گرفته است و در یک جنگ ترکیبی به دنبال نابودکردن سرمایه اجتماعی نظام و انقلاب به خصوص در قشر محروم جامعه بود اما در چند سال اخیر با گفتمان‌سازی رهبر معظم انقلاب و ترسیم زیست اربعینی برای طول سال جریان مردمی جوان و دغدغه‌مندی در کشور ایجاد شد.


مديرعامل بنیاد احسان تأکید‌کرد: امروز گروه‌های جهادی و خیریه‌های انقلابی در همه‌ جای کشور در حال تلاش هستند و با شکل‌گیری گروه‌های مردمی مرحله جامعه سازی در تمدن اسلامی در حال شکل‌گیری است.
وی ادامه‌داد: برای رفع محدودیت منابع و محدویت مدیریتی باید کار را به مردم بسپاریم و واقعا در اتفاقاتی مانند سیل و زلزله دیده‌ایم که جریان مردمی بسيار کارساز عمل می‌کنند و در ساعات اول بحران‌ها بیشترین نقش‌ها را ایفا می‌کنند.
سلیمانی عنوان‌کرد: جریان مواسات که با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایجاد شد باید تا جای ممکن در جامعه توسعه پیدا کند تا به تعابیر دولت کریمه حضرت صاحب‌الزمان(عج) که نیازهای مردم از طریق مواسات رفع می‌شود برسیم.

دغدغه اصلی رهبری اخیرا جهاد تبیین است و اعتقاد من این است در سال 84 گفتمان انقلاب در جامعه پیاده شد لذا در فتنه 88 دشمن تلاش کرد اجازه ندهد جریان انقلاب مستقر شود و بعد از شکست 88 دشمن در مناطق کوچک و حاشیه‌ای سرمایه‌گذاری کرد که سال 96 آثار آن را دیدیم.

وی خاطرنشان‌کرد: دشمن برای سال 1404 برنامه‌ریزی قوی‌تری خواهد داشت لذا برای جلوگیری از فتنه 4 سال آینده الان جهاد تببین مطرح شده است برای همین لازم است هنر گروه‌های جهادی به عرصه رسانه بیاید تا عملکرد بچه‌های جهادی دیده شود چرا که امروز واقعا مردم از جهادی‌ها حرف‌شنوی دارند.


مديرعامل بنیاد احسان تاکید‌کرد: در فتح قلوب مردم باید مانند حاج‌قاسم سلیمانی عمل کنیم و با خدمات اجتماعی قلب، روح و فکر مردم را به سمت انقلاب سوق دهیم.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار