تیم فوتسال فردوس قم در آخرین دیدار خانگی خود عصر امروز در ورزشگاه شهید حیدریان مقابل تیم رده دومی مس سونگون قرار گرفت که در نهایت با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد.
کد خبر: ۱۰۳۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳ 07 March 2022

به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال فردوس نماینده قم در لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز در چهارچوب هفته بیست و پنجم این فصل از رقابت‌ها در سالن شهید حیدریان قم مقابل تیم دوم جدول مس‌ سونگون ورزقان حاضر شد و در نهایت با نتیجه ۵ بر ۴ شکست خورد.

۲ گل فردوس در نیمه نخست را شهاب بشری‌دوست و مهران رضاپور به ثمر رساندند، در نیمه‌ اول هر دو تیم با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به رختکن رفتند، گل سوم فردوس در نیمه دوم را بار دیگر مهران رضاپور به ثمر رساند و گل چهارم شاگردان رضا زرخانلی را مسعود عباسی پدیده جوان قمی که چند روز پیش به تیم ملی دعوت شد، توانست به نام خود ثبت کند.

حمید بی‌غم سرمربی مس سونگون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس قم بیان کرد: هر دو تیم در بازی امروز خوب حاضر شدند و هوادارن دو تیم نیز انصافا بازی خوبی را شاهد بودند، برای فردوس نتیجه بازی تاثیری در جایگاه این تیم در جدول نداشت اما برای ما این برد و مالکیت توپ بسیار مهم بود.

وی ادامه داد: بازی مالکانه ای را امروز پشت سر گذاشتیم و سعی کردیم با پرس سنگین این تیم را تحت فشار گذاشته تا به اهدافمان برسیم، متاسفانه هر ۴ گلی که دریافت کردیم اسیر ضد حمله‌های فردوس شدیم، وقتی هجومی بازی می‌کنیم باید مراقب باشیم که ضد حمله نخوریم اما فردوس توانست از همین ضد حمله ۴ گل به ما بزند.

سرمربی مس سونگون در پایان اظهار کرد: با تاکتیک وارد زمین شدیم، حین بازی با پاس‌های پر تکرار، چرخش‌ها و ضربات دقیق توانستیم فردوس را شکست دهیم، در کل بازی خوبی را انجام دادیم و از شاگردانم راضی هستم.

فردوس قم امروز آخرین بازی خانگی خود را در مقابل تیم مس سونگون برگزار کرد. نماینده قم تا انتهای فصل در هفته بیست و ششم که بازی آخر شاگردان رضا زرخانلی در این فصل از رقابت‌ها نیز محسوب می‌شود، در حالی باید در مقابل فرش آرا در مشهد حاضر شود که بازی رفت دو تیم با نتیجه ۶ بر ۱ به نفع فردوس به پایان رسیده بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار