تابناک-نشست بررسی موانع بهره‌برداری از منازل ۱۰۰واحدی هرمز به منظور ساماندهی و تسریع در بهره‌برداری از این منازل با حضور استاندار هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۳۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ 13 March 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، شامگاه امروز شنبه به منظور ساماندهی و تسریع در بهره‌برداری از منازل 100واحدی جزیره هرمز و نحوه آغاز عملیات اجرایی ساخت 350واحد مسکونی دیگر در این جزیره به ریاست مهندس دوستی استاندار هرمزگان و با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط تشکیل شد.

استاندار هرمزگان با اشاره به تأکید رییس جمهور مبنی بر احداث منازل مسکونی در جزیره هرمز و رسیدگی به دغدغه مردم، گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان باید عملیات اجرایی تعریف شده را هر چه سریع‌تر به اتمام برسانند.

بر اساس دستور استاندار هرمزگان، مقرر شد شرکت توزیع برق تا پایان سال جاری عملیات برق رسانی به منازل 100واحدی را به اتمام برساند و شرکت آب و فاضلاب نیز نسبت به تکمیل لوله گذاری و انشعاب آب اقدام کند.

همچنین با دستور مهندس دوستی، مقرر شد شرکت آب و فاضلاب هرمزگان مطالعه طرح موقت و دائم اجرای شبکه فاضلاب منازل 100واحدی و شرکت آب منطقه‌ای نیز برآورد لازم را برای اجرای سیل بند انجام دهد.

همچنین بر اساس مصوبات این نشست، یک مجتمع فرهنگی هنری برای این مجتمع 100واحدی پیش بینی شد و اجرای معابر این شهرک نیز توسط قرارگاه مدینه منوره انجام می شود.

منازل 100واحدی هرمز به همت قرارگاه مدینه منوره، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نهادهای حمایتی مانند بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار