نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: کلنگ زنی پروژه پالایشگاه گیاهان دارویی که موجب توسعه برخی کسب و کارها خواهد شد به محض تحویل زمین آغاز می شود.
کد خبر: ۱۰۳۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶ 19 March 2022

سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تلاش هایی در راستای تحقق شعار سال جاری مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها صورت گرفت اما بخشی از آن مربوط به ساختار کشور است.

وی با اشاره به بروکراسی های موجود در کشور، افزود: به این ترتیب و به دلیل وجود بروکراسی ها حوزه اشتغال زایی، فعال شدن معادن، تسهیل کسب و کارها به معنای واقعی در کشور محقق نشده و نیازمند این است که با تسهیل صدور کسب و کارها که از نظر قانونی در حال جریان است و یک گامی رو به جلو برود.

نماینده مردم سنقر و کلیایی ادامه داد: موضوع دوم این است که باید امنیت سرمایه گذاری را فراهم کنیم و به  تسهیل صدور مجوز ها کمک کنیم، مجلس برخی کارها را انجام داده و بخشی از آن هم مربوط به مسئولین استانی است که بتوانند مشوق هایی را برای افرادی که ظرفیت سرمایه گذاری دارند، ایجاد کنند که می تواند گام مهمی برای حل مشکلات کشور و به تبع آن شهرستان ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: سنقر هم دارای پروژه های اقتصادی است، پروژه پتروشیمی سنقر حدود ٢٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که می تواند بعد از تکمیل اشتغال ایجاد کند.

حسینی کیا تاکید کرد: پروژه دیور در شهرستان سنقر پالایشگاه گیاهان دارویی است که مصوب شده و منتظریم به محض اینکه شهرک های صنعتی زمین آن را اختصاص دهد کلنگ زنی آن آغاز شود، این پروژه ها می توانند موجب توسعه برخی کسب و کارها هم باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار