عده‌ای ممنوعیت حضور زنان را دلیل این تصمیم مصلحتی می دانند، چون فدراسیون فوتبال ایران با فیفا توافق کرده بود که از این پس زنان برای دیدن بازی های ملی با خرید بلیت به استادیوم بروند.
کد خبر: ۱۰۳۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ 26 March 2022

 

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که فضای مجازی منتظر راهیابی زنان به ورزشگاه امام رضای مشهد برای تماشای دیدار ملی پوشان کشورمان بود، حالا خبر می‌رسد از اساس هیچ تماشاگری مجاز به ورود به این ورزشگاه نیست.

حالا عده‌ای ممنوعیت حضور زنان را دلیل این تصمیم مصلحتی می دانند، چون فدراسیون فوتبال ایران با فیفا توافق کرده بود که از این پس زنان برای دیدن بازی های ملی با خرید بلیت به استادیوم بروند.

بازی آخر تیم ملی در مشهد هم بدون تماشاگر شد!

مهدی سلاطین رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد در گفت و گویی اعلام کرد: بر اساس تصمیم ستاد کرونا، بازی ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد قطعا بدون تماشاگر برگزار می شود و بر اساس تاکید انجام شده، تماشاگر به هیچ عنوان مجاز به ورود به ورزشگاه نخواهد بود.

وی افزود: جلسات متعددی در ادارات مرتبط از جمله اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان برگزار شده و آخرین جلسه هماهنگی برای انجام این مسابقه روز ۶ فروردین در فرمانداری مشهد برگزار می شود.

گفتنی است آخرین بازی تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قرار است روز ۹ فروردین ماه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار