کد خبر: ۱۰۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 30 September 2015
تابناک بوشهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهرگفت: طرح بزرگراه برازجان، گناوه دارای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی است که برای تکمیل این بزرگراه ۲۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافت.

فرزاد رستمی با بیان اینکه در تمام محورهای اصلی استان بوشهر طرح بزرگراهی در حال اجرا است اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور در دی‎ماه سال قبل به بوشهر تکمیل طرح‎های بزرگراهی مورد تاکید قرار گرفته و 500 میلیارد تومان برای تسریع این طرح‎ها مصوب شد.

وی، با اشاره به اینکه طرح بزرگراه برازجان، گناوه و دیلم یکی از طرح‎های مهم راهسازی استان بوشهر است خاطرنشان کرد: برای تسریع در بهره‎برداری از طرح بزرگراهی یاد شده اعتبارات لازم تخصیص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اینکه طرح بزرگراهی گناوه به دیلم بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی است افزود: برای تکمیل این طرح مهم اعتبارات لازم مصوب و تخصیص یافته است که بخش عمده‎ای از آن امسال به بهره‎برداری می‎‏رسد.

رستمی، به محور بزرگراهی برازجان به گناوه پرداخت و بیان کرد: این محور پرترافیک دارای 88 کیلومتر مسافت است که 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان کرد: برای تکمیل این طرح 250 میلیارد ریال تخصیص یافته است که تا پایان امسال این محور به استثنای تقاطع هم‎سطح سعدآباد و آب‎پخش تکمیل و بهره‎برداری می‎رسد.

وی افزود: بر اساس مصوبه دولت انجام شده 50 درصد اعتبارات بزرگراه اهرام، برازجان، گناوه و دیلم وزارت نفت و مابقی وزارت راه و شهرسازی تامین می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر طول بزرگراه‌های استان بوشهر را 610 کیلومتر دانست و تصریح کرد: طرح‎های بزرگراهی به مسافت 400 کیلومتر دراستان بوشهر در مناطق شمالی، جنوبی، مرکزی استان در حال اجرا است که بخشی از آن امسال تکمیل می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار