جانشين فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه از دستگيري شخصي که تصاوير شخصي هم عروس خود را در فضاي مجازي منتشر کرده بود خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱ 30 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ "علي مسعودجو" در تشريح اين خبر گفت: در پی مراجعه خانم جواني به پليس فتا شهرستان کهگیلویه مبنی بر اینکه فردي ناشناس در فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي اقدام به انتشار تصاوير وي به صورت توهين آميز بر روي تصاوير وي نموده است، در اين راستا پرونده اوليه تشکيل و بررسي موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد شاکي تصاوير خود را در اختيارکسي قرار نداده، بنابراين متهم يا متهمان بايد از روش‌هاي ديگري به تصاوير دست پيدا کرده باشند، لذا در همين راستا تيم ويژه‌اي تشکيل و با انجام بررسي هاي فني و تحقيقات گسترده، مشخص نمودند هم عروس شاکيه اقدام به انتشار تصاوير در فضاي مجازي نموده و با انجام اقدامات پلیسی گسترده متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

مسعودجو خاطرنشان کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه انجام بزه انتسابي گرديد، ولي در نهايت در مواجهه با مستندات به بزه انتسابي خود اعتراف و بيان داشت: از خرابي گوشي تلفن همراه هم عروس خود نزد يکي از تعميرگاهاي مطلع شدم و با توجه به اختلافاتي که با هم داشتيم نزد تعميرگاه موبايل رفته و با ارائه کارت ملي شاکيه، گوشي تلفن همراه ايشان را اخذ و تصاوير خصوصي شاکيه را از طريق نرم افزار تبادل داده براي خودم ارسال نموده سپس عبارات مستهجن را بر روي تصاوير ايشان قرار داده و آنها را در فضاي مجازي منتشر کردم.

وی به شهروندان توصيه کرد: در فضاي مجازي به هيچ عنوان به افراد غريبه و ناآشنا و آنهايي که حس انتقام جويانه دارند اعتماد نکرده و اطلاعات و تصاوير شخصي و خصوصي خود را در اختيار آنان قرار ندهند و اگر تلفن همراه دچار مشکل يا خرابي شد، ابتدا تصاوير و اطلاعات شخصي خود را حذف و سپس آن را نزد افراد مطمئن و آشنا ببريد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان از شهروندان خواست: در صورت نياز به مشاوره يا ارائه گزارش موارد مشکوک مي‌توانند مراتب را از طريق تماس تلفني با ۱۱۰ و يا مراجعه به سايت پليس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir در ميان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار