نفس کار پسندیده و معقول اما تفاوت بین آنچه که گفته شد تا آنچه که مردم بصورت ملموس و میدانی مشاهده می کنند تفاوتی بس عظیم و آشکار وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۳۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲ 30 March 2022

روز گذشته نشست خبری نماینده، کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه برگزار شد که در این نشست سوالات متعددی پرسیده شد و این نماینده هم پاسخ داد. پس از انتشار برخی خبرها ا، این نشست تحلیل و تفسیرهای متعددی در رسانه و فضای مجازی منتشر شد  که هنوز هم این مطالب در صدر خبرها و تولیدات مجازی است. 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حسین رهی فعال رسانه ای طی یادداشتی در این خصوص نوشت : در کهگیلویه ، وقتی نماینده مردم طرح توسعه ای ردیف دار را تیری رها شده می پندارد و رسانه ها هیاهو می کنند، نه تنها هیچ امیدی به توسعه نیست بلکه فاتحه اش را باید خواند. 

بالاخره انتظارات به سر آمد و برخلاف رویه ی معمول که سالها بی توجهی، عدم پاسخگویی و فرار از رسانه ها بود، نشستی با خبرنگاران صورت گرفت. شکراً لله.
نفس کار پسندیده و معقول اما تفاوت بین آنچه که گفته شد تا آنچه که مردم بصورت ملموس و میدانی مشاهده می کنند تفاوتی بس عظیم و آشکار وجود دارد. شبیه آنچه شعبده بازان دارند. به قول معروف بر روی کاغذ همه چیز هست اما میدان خالی است.
آری بر روی کاغذ و برگرفته از انچه که در رسانه های نزدیک به نماینده منتشر شد و تکذیب هم نشد؛
[موحد یادآور شد: قبل از آنکه سد آبریز این مراحل را طی کند ۱۰۰میلیارد تومان از بانک رفاه  مصوبه گرفتیم]
اینکه این مصوبه در کجا خاک می خورد کسی پاسخگو نیست.
در نشست خبری نماینده کهگیلویه با خبرنگاران، فرافکنی به اوج خود رسید و گفتار درمانی به منصه ی ظهور.
چه حسرت و تأسفی بالاتر از این که نماینده مردم صراحتاً اظهار می دارد؛ پروژه‌های ۱۲ساله به بنده ربطی ندارد که بخواهم جواب بدهم !!!
اولاً آن پروژه هایی که به شما ربطی ندارد، پروژه انتصابات است و تأسف بارتر اینکه این حرف ناصواب با هیچ ماده و قانونی و با هیچ یک از معیارها و شاخص های توسعه همخوانی ندارد!!؟؟
جناب حجت الاسلام سید محمد موحد
مردم را کر و کور، بیسواد و ناآگاه فرض نفرمایید؟ پروژه های راکد را بر اساس کدام محاسبه، بر اساس کدام شاخص توسعه و بر اساس کدام مصوبه دولت و مجلس و بر اساس کدام فصل و بند قانون اساسی متعلق به دیگران ( نمایندگان قبل از خود )می دانی و اظهار می داری که به من ربطی ندارند؟!
آیا این به سخره گرفتن مردم نیست؟
جناب آقای موحد
حال که بر این ملاک و باور هستی، مردم به یقین رسیدن _ که البته بخوبی می دانستند _ کمترین اثر و نظر را در پتروشیمی دهدشت داشته ای ولی متأسفانه بیشترین منفعت و بهره را داشتی. این در حالی است که نمایندگان پیش از شما، بیشتر همت و درایت و ثعوبت اقدام و نظارت و مدیریت پروژه را تا مرحله بهره برداری در دست داشتند. و هر روز به لطف خداوند علیم، ارتباط صددرصدی پتروشیمی دهدشت به نمایندگان قبل از شما مسلم تر و به همان اندازه، سیطره و چنبره ی دفتر جنابعالی محرز تر می شود. مصدق این بیان، یقین مردم است که می دانند، اشتغال در پتروشیمی دهدشت است که فقط با نامه مستقیم جنابعالی و یا رئیس دفترتان ممکن است.
شما که بزرگترین هنرتان در این طرح عظیم صنعتی فقط کلنگ زدن بود، آنهم با دستپاچگی و وعده هزار روزه، باید بفرمایید که دیگران بعد از شما با چه معیار و مصداقی پتروشیمی را به این‌ مرحله رسانده اند.!؟
جناب سید محمد موحد
مردم را عوام و امی حساب نکن و اصلا انتظار نداشته باش که حتی اطرافیان و نزدیکانت ادعایتان مبنی بر عدم دخالت در انتصابات را باور کنند و بدان که این سخن بیشتر شبیه به دروغ سیزده بدری است.
جناب آقای قانون گذار
این سخن شما بر کدام بند قانون دولت و مجلس و نظام جمهوری اسلامي مطابقت دارد که طرح توسعه ای، بسیار مهم، ردیف دار و آینده سازی چون باند اضطراری دهدشت که حتی برای فرودگاه جانمایی شده بود را تیری رها شده بدانی و با حالتی حق به جانب، نه تنها خود را پاسخگو ندانی بلکه زیرکانه از زیر بار مسئولیتش طفره بروی؟!
بر فرض که ادعای خالی از پشتوانه ی جنابعالی درست، حال که می فرمایی در لایحه بودجه دولت نوشته شد "" و دهدشت""!!! ساده ترین مفهوم همین جمله رديف دار شدن آن و تبدیل شدن به مصوبه دولت هست
پس چرا رهایش کردی و گذاشتی تا خط انتقال برق فشار قوی از وسط آن بگذرد؟
آیا چون به نام نماینده قبل از شما بوده؟؟؟
و کلام آخر؛
جا داشت امروز در چنین جلسه ای بعد از 20 سال نمایندگی ده ها طرح بزرگ به بهره برداری رسیده را به رخ مردم بکشی نه اینکه قصور خودت را به گردن دیگران بیندازی
جناب آقای موحد
بعداز 20 سال نمایندگی یک درخت (طرح عظیم به بهره برداري رسیده) که خود زیر سایه اش بنشینی و مردم از میوه اش استفاده نمایند، نکاشته ای!!!
بدانیم و آگاه باشیم که آیندگان مسئولانی که کمتر کار می کنند و بیشتر حرف می زنند را هرگز نخواهند بخشید و به یقین، حصول رضای خدا در گروه رضایت مردم هست.
یوم تبلئ السرائر.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
Rampage
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
پتروشیمی جز بدبختی برا دهدشت هیچی بار نخواهد آورد این کامنت رو ب یاد داشته باشید
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
نوم خش کلگه ویرونه وای برعمرهدررفته ..مردمی که فقط با تمامی تاریخ ومنابع ونیروی انسانی همچنان بهدچهاردهه درین بست وفقروفلاکت وسطحی نگری رجال سیاسی همچنان درپسرفت وعدم توجه توسعه پیشرفت بیشتری دارد. واسفا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار