رئیس پلیس راهور چرام در آستانه روز طبیعت خطاب به شهروندان توصیه های ترافیکی داشت و درخواست کرد زمان‌های رفت و برگشت خود را با اولویت صبر و حوصله در رانندگی و پرهیز از عجله وشتاب تنظیم کنند.
کد خبر: ۱۰۳۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷ 01 April 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرگرد سید مجید ، افسری گفت :شهروندان زمان‌های رفت و برگشت خود را با اولویت صبر و حوصله در رانندگی و پرهیز از عجله وشتاب تنظیم کنند.
وی تاکیدکرد : رانندگان به اندازه ظرفیت خودروی خود سرنشین سوار و درانتخاب مسیر، مسیر ایمن‌تر را انتخاب کنند.

رئیس پلیس راهور چرام گفت: کودکان در زمان حرکت و توقف، توان تشخیص وقوع خطرات را ندارند، آنها را هرگز به‌ویژه هنگام بازی کردن در حاشیه خیابان‌ها،  خرید از مغازه‌ها یا دست‌فروشان حاشیه جاده رها نکنید.
وی افزود : روز سیزده بدر، روز سرعت غیر مجاز و ویراژ دادن نیست و در این روز به  حرمت حیات خود و دیگران بیش از هر روز دیگری پایبند ایمنی و احتیاط باشید.
رئیس پلیس راهور چرام ادامه داد : در روز سیزده بدر با توجه به اینکه معابر شهری خلوت می‌باشند، رانندگان وسایل نقلیه به خصوص موتورسیکلت‌ سواران با سرعت مطمئنه رانندگی نمایند. رعایت حق تقدم را فراموش نکنید، چرا که بیشتر تصادافت در ساعات خلوتی معابر صورت می‌گیرد.
سرگرد افسری در پایان تاکید کرد : رانندگی یک‌ امر فردی نبوده، بلکه یک‌ امر جمعی است لذا با توقف ممنوع باعث انسداد راه دیگران نشوید و از رها و پارک سلیقه‌ای خودرو پرهیز کنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار