جمعی از دانش آموزان کلاس چهارم تجربی دبیرستان امام خمینی (ره) چرام در سال ۱۳۷۱بعداز ۳۰سال گردهم جمع شدند.
کد خبر: ۱۰۳۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸ 02 April 2022
دورهمی دانش آموزان دیروز و مدیران امروز در چرام
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، طی نشستی نمادین دانش آموزان دیپلم تجربی و ریاضی در سال تحصیلی ۱۳۷۱دبیرستان امام خمینی (ره) چرام همراه با مدیر و معاون و یکی از دبیران آن روز گردهم آمدند تا خاطرات آن روز‌ها را زنده کنند.
مهرداد نوروزی از فرهنگیان امروز و دانش آموزان آن کلاس در سال ۱۳۷۱که بانی این گردهمایی و دورهمی همکلاسی‌های قدیم بود، بیان کرد: برای تجدید خاطرات خوش آن دوران و همچنین تکریم از دبیران و مدیران دبیرستان که در آن روز‌ها زحمات زیادی کشیدند تصمیم به این دورهمی با هماهنگی سایر همکلاسی و مدیر و معاون محترم آن دبیرستان آقایان عالی نسب و‌نعمتی و دبیر عربی آقای کارگر انجام گرفت که روز خوبی را سپری کردیم.
برنامه‌های این گردهمایی شامل حضور دانش آموزان در دبیرستان و انجام صف صبحگاهی و حضور در کلاس درس دکتر کارگر دبیر عربی بود.
حاج بهادر عالی نسب که از مدیران آن روز‌ها بود هنوز دانش آموزان دیروز از نظم و انضباط وی در مدرسه یاد می‌کنند و خاطرات آن روز‌ها را تعریف می‌کردند.
نعمتی معاون آرام و محجوب دبیرستان امام در آن روز‌ها هم در این گردهمایی حضور داشت.
در تشکیل کلاس چهارم تجربی در سال ۱۳۷۱دانش آموزان دیروز بار دیگر در نوروز ۱۴۰۱در کلاس درس دبیرعربی حاضر شدند.
همه آن‌ها از تسلط و تدریس خوب آقای کارگر تعریف و تمجید کردند و کسب درصد خوب عربی در کنکور و قبولی در دانشگاه را مدیون وی و دیگر معلمان آن روز دبیرستان امام چرام می‌دانستند.
از دانش آموزان قدیم کلاس تجربی ۱۳۷۱ آن روز‌های چرام تعدادی از آن‌ها هم اکنون با تحصیلات عالیه از اعضای هیات علمی و پزشک و اساتید دانشگاه و مدیر ادارات و کارمند و‌معلم و بازاری و شغل آزاد هستند که همگی بخشی از گردانندگان چرخه علمی و صنعتی و اقتصادی جامعه هستند./صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار