مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی از فردا با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس حضور می یابند.
کد خبر: ۱۰۳۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶ 02 April 2022

مجید یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در جلسه ستاد ملی کرونا و تاکید رئیس جمهور و اعضای محترم ستاد ملی کرونا بدون قید و شرط تشکیل کلاس های آموزش و پرورش و دانشگاه ها را برای ١۴ فروردین رسما اعلام کردند.

وی با اشاره به تشکیل حضوری کلاس ها از ١۴ فروردین، افزود: استفاده از برنامه شاد به صورت مکمل است و برای اطلاع دادن و پیام رسانی از آن استفاده می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل حضوری کلاس ها در تمام مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم، فنی حرفه ای و کار و دانش، یادآور شد: به این ترتیب تشکیل کلاس ها به حالت پیش از کرونا باز می گردد، برنامه ریزی برای سرویس مدارس نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: از نظر پوشش دانش آموزان به دلیل اینکه زمان زیادی تا پایان سال تحصیلی نداریم، پوشش باید مناسب باشد اما لازم نیست متحد الشکل باشد، چون زمان برای پوشش متحدالشکل وجود ندارد.

وی تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در اولویت است، خانواده ها به فرزندان خود در مورد استفاده از ماسک توضیح دهند و در صورت امکان ماسک اضافی و مواد ضدعفونی در اختیارشان قرار دهند ، در مدارس نیز موجود است.

وی گفت: خدمتگذاران و سرایداران مدارس همه شرایط را فراهم می کنند برای اینکه محیط سالم و بهداشتی را در اختیار دانش آموزان قرار دهند، امید است بتوانیم در یک شرایط مطلوب کار را شروع کنیم و طبق دستورالعمل چنانچه دانش آموز به هر دلیلی با تایید پزشک مبتلا به کرونا تشخیص داده شد، در منزل می ماند تا وقتی که سلامت کامل را به دست آورد و بعد به مدرسه مراجعه کند.

یزدان پناه تاکیدکرد: سامانه ای نیز طراحی شده که اگر در مدرسه ای تعداد زیادی دانش آموز گرفتار بیماری شود در آن سامانه ثبت و به سرعت برای آن مدرسه تصمیم گیری می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار