دانشگاه ایلام درباره حضوری شدن کلاس‌های مقاطع مختلف و شرایط استفاده از خوابگاه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۳۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵ 04 April 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ بر اساس اطلاعیه‌ی معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام، دانشجویان می‌توانند از امروز ۱۴ فروردین می‌توانند از کتابخانه و سالن های مطالعه دانشگاه استفاده کنند و آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و فضاهای ورزشی دانشگاه با هماهنگی مسئولین مربوطه برای دانشجویان قابل استفاده است.

بر اساس این اطلاعیه اعضای هیأت علمی و یاوران علمی به صورت حضوری در دانشگاه آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان هستند و کلاس‌های درس دانشجویان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) ازامروز به صورت حضوری برگزار می‌شود.

همچنین کلاس‌های درس دانشجویان کارشناسی ورودی مهر ۱۳۹۸ و ۱۳۹۷ و ماقبل آن از ۲۰ فروردین و کلاس های درس دانشجویان کارشناسی ورودی مهر ۱۳۹۹ و مهر ۱۴۰۰ و تمام کلاس های دانشجویان کاردانی از ۲۷ فروردین به صورت حضوری برگزار می‌شود.

همچنین معاونت دانشجویی دانشگاه ایلام در ارتباط با اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اعلام کرد: اسکان دانشجویان در خوابگاه منوط به تزریق سه دوز واکسن کرونا و همراه داشتن گواهی سلامت در زمان ورود به خوابگاه است و جهت ثبت کارت دیجیتالی واکسیناسیون به سامانه واکسیناسیون دانشگاه ایلام (دوز سوم) به آدرس مقابل مراجعه کنند: https://ilam.ac.ir/vcr/

در رابطه با دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشجویانی که قبل از تعطیلات سال نو در خوابگاه‌ها اسکان داشته اند، نیازی به اخذ مجوز ورود نداشته و با همراه داشتن گواهی سلامت و تزریق سه دوز واکسن می‌توانند از ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ از خدمات خوابگاهی استفاده کنند.

دانشجویانی که جدیداً نیاز به اسکان در خوابگاه دارند، پس از تشکیل پرونده می توانند از امروز از خدمات خوابگاهی استفاده نمایند.

دانشجویان کارشناسی با توجه به حضور ورودی های مهرماه ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ از ۲۰ فروردین اداره خوابگاه ها از ۱۵ تا ۱۷ فروردین آماده ثبت نام دانشجویان واجد شرایط (مراجعه به سامانه) است.

با توجه به حضور ورودی های مهرماه ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ از ۲۷ فروردین، اداره خوابگاه-ها از ۱۸ تا ۲۰ فروردین آماده ثبت نام دانشجویان واجد شرایط است.

دانشجویانی که کارت واکسیناسیون دوز سوم را در سامانه واکسیناسیون بارگزاری کرده اند می توانند جهت درخواست خوابگاه به آدرس زیر مراجعه نمایند: ►https://housing.ilam.ac.ir/home

با توجه به شرایط فعلی کرونایی کشور، ظرفیت خوابگاه ها کمتر از سال های قبل می باشد؛ لذا اولویت اسکان در ابتدا با دانشجویان غیربومی (خارج از استان ایلام) و سپس دانشجویان شهرستان های آبدانان، دهلران، دره شهر و مهران است./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار