معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال وقوع تندباد لحظه‌ای و خیزش گردوخاک در غرب و شرق استان از پنجشنبه هجدهم فروردین ماه خبرداد.
کد خبر: ۱۰۳۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱ 04 April 2022

نوید حاجی بابایی با بیان اینکه وزش باد تا اواسط هفته جاری پدیده غالب استان است، اظهار داشت: این پدیده روزهای پنجشنبه و جمعه (هجدهم و نوزدهم فروردین ماه) شدت می‌گیرد که در نیمه شرقی استان با خیزش گرد و خاک محلی همراه خواهد بود.

وی افزود: وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای روز پنجشنبه نواحی غرب و جنوب استان و روز جمعه شرق اصفهان و شنبه هفته پیش رو سراسر استان را در می‌نوردد و احتمال شکستن درختان فرسوده، نهال‌ها و آسیب به سازه‌های موقت مانند گلخانه‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در مناطق درگیر وجود دارد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا ۲ درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

حاجی بابایی اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار