مدیرعامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون3 از استقبال مسافران نوروزی، دربازدید این سد در تعطیلات نوروزی خبرداد.
کد خبر: ۱۰۳۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳ 05 April 2022

به گزارش شبکه خبر سازمان آب و برق خوزستان؛ سید حمید صالحی گفت: بعد از احداث سد و نیروگاه کارون3 در سال 1383 توسط فرزندان این مرزوبوم، و همجواری این سد با جاده ترانزیتی 4 استان، (خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و کهگلویه و بویراحمدی) مورد استقبال عموم مردم شریف ایران قرارگرفت و درطول هرسال حدود 250 هزار نفر بازدید کننده را بطرف خود جلب می نمود.

وی افزود: در دو سال گذشته به علت شیوع بیماری کرونا و رعایت دستورات بهداشتی، روند این بازدیدها با تاخیر مواجه شد که به یاری خداوند و وضعیت سفید این بیماری در ایام تعطیلات نوروزی قریب به 42 هزار و 500 نفر از مسافران نوروزی از مجموعه رفاهی، نمایشگاه و تاج سد دیدن نموده و بعضی از این خانواده ها هم با توجه به امنیت و فضای مناسب مجموعه رفاهی اسکان شبانه داشته اند. 

گفتنی است سد و نیروگاه کارون 3 با 8 واحد 2500 مگاواتی و توان 2000 مگاوات انرژی، همچون نگین درخشانی در دامنه ی رشته کوه های زاگرس و در طبیعتی دل انگیز واقع شده است.

برچسب ها: مسافران نوروزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار