نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری درگذشت معاون نیروی انتظامی این استان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۰۳۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳ 14 April 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی درگذشت سرهنگ پاسدار علی شیر زهرایی معاون عملیات انتظامی کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفت.

متن پیام نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در پی درگذشت معاون عملیات نیروی انتظامی استان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"انا لله و انا الیه راجعون”

با نهایت تأسف درگذشت سرهنگ پاسدار "علی شیر زهرایی" را تسلیت عرض می‌کنم، خدای متعال انشالله او را غریق رحمتش کند.

 

ایشان افسری یکرنگ، جدی و پا به کار بودند که همه به لحاظ صداقت و یکرنگیش او را دوست می‌داشتند، خدای متعال او را رحمت کند و تمامی تلاش‌ها و زحمات ایشان را در بخش‌های مختلف نیروی انتظامی بهترین ذخیره برای قبر و قیامتش قرار بدهد.

امنیت ره آورد تلاش عزیزان نیروی انتظامی است و خدا کند که ما بتوانیم قدردان شب‌ها و روز‌های امنمان باشیم و انشاالله ساعت روز‌های نا امنی هم از سر جامعه ما برطرف شود.

بی شک عزیزانی صادق و یک رو مثل مرحوم زهرایی می‌توانند نقش جدی در تأمین امنیت و آرامش جامعه داشته باشند.

اینجانب صمیمانه این مصیبت و ضایعه جبران ناپذیر را به همه بستگان، دوستان، همرزمانش در مجموعه انتظامی استان تسلیت عرض می‌کنم و خدای متعال او را غرق رحمتش نماید و با سید الشهداء محشور کند.

حقا بسیاری از درگذشت این عزیز ناراحت شدند و بی شک خانواده داغدار ایشان در نهایت تأثر قرار گرفتند، خدای متعال قلب خانواده ایشان، بستگان، دوستان را آرامش ببخشد و انشاالله صبور باشند و بر صبری که می‌کنند مأجور باشند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار