تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد
در کهگیلویه و بویراحمد ، تفاوت محسوسی در خصوص نوع انتظارات و به تبع آن اقدامات نمایندگان وجود دارد به گونه ای که نماینده مجلس عملا باید به تک تک درخواست های موکلین گوش فرا دهد و در خصوص ارجاع و رفع این مشکلات ، مرتب با مدیران دستگاه های اجرایی و حتی تلاش برای تامین اعتبارت فعال باشد .
کد خبر: ۱۰۳۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۳ 16 April 2022

بی شک یکی از وظابف نمایندگان مجلس حضور در حوزه انتخابیه و نظارت و بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف خود و شناسایی مشکلات و انعکاس آن‌ها و نهایتا پیگیری رفع این مشکلات است.
در کهگیلویه و بویراحمد، تفاوت محسوسی در خصوص نوع انتظارات و به تبع آن اقدامات نمایندگان وجود دارد به گونه‌ای که نماینده مجلس عملا باید به تک تک درخواست‌های موکلین گوش فرا دهد و در خصوص ارجاع و رفع این مشکلات، مرتب با مدیران دستگاه‌های اجرایی و حتی تلاش برای تامین اعتبارت فعال باشد.
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون را بی شک باید پر تحرک‌ترین نماینده فعلی استان نماید چرا که علاوه بر دیدار‌ها و مذاکرات متعدد در مرکز کشور، همواره پایان هفته خود را در حوزه انتخابیه سپری و با سفر به مناطق مختلف سه شهرستان، بویراحمد، دنا و مارگون، از نزدیک مشکلات مردم را بررسی می‌کند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، پنج شنبه ۲۵ فروردین ماه، مهدی روشنفکر با همراهی فرماندار دنا و برخی از مدیران شهرستانی بازدیدی از تعدادی از روستا‌های حوزه انتخابیه خود در شهرستان دنا داشت که در این بازدید علاوه بر کلنگ زنی پروژه‌های مربوط به اجرای بهسازی معابر روستا‌ها، از نزدیک مشکلات مردم را مشاهده کرد.
استقبال گرم مردم دارشاهی
مهدی روشنفکر و هیئت همراه ابتدا به روستای دارشاهی پایگاه سنتی یکی ازسیاسیون بویراحمد رفت که اتفاقا برخی شیطنت‌های رسانه‌ای هم به ان پرداخت، اما فارغ از این حواشی، استقبال خوب مردم این روستا در کنار مطالبه گری‌های جدی آنان از نماینده مردم بسیار بارز بود.
روشنفکر در جمع مردم این روستا از گذشته، گذشتگان آن‌ها به نیکی یاد و استقبال آن‌ها از خود را ناشی از شان و شخصیت شان عنوان کرد و این استقبال را ارج گذاری به خدمات نظام دانست.
وی خاطرنشان کرد: خود را خادم همه مردم می‌دانم و در تلاش برای خدمت‌رسانی همانطور که در شعار‌های انتخاباتی گفتم سیلارستان لوداب با چنارستان و دارشاهی با چال‌شاهین تفاوتی ندارد.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه در چند ماهه اخیر برای سومین بار در جمع مردم دارشاهی حضور دارم، افزود: در ماه‌های گذشته پروژه تقویت شبکه برق روستا با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان به مرحله اجرا درآمده است.
روشنفکر بیان کرد: توسعه شبکه آبرسانی دارشاهی با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان نیز کلنگ زنی و در مرحله اجرا می‌باشد. از دیگر خدمات ارائه شده به روستای دارشاهی لایه روبی، احداث جداول و تقویت شبکه اینترنت به ۴g می‌باشد.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در ادامه پروژه اجرای طرح هادی روستایی و ۲۳ هزار متر آسفالت معابر با اعتبار چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان را کلنگ زنی نمود.
فیلم / جایی که نمایندگان قبلی خوابشان میبرد!
مهدی روشنفکر و هیئت همراه در ادامه وارد روستای سمرون شدند و ضمن کلنگ زنی طرح هادی این روستا از نزدیک مشکلات مردم را هم از زبان خود ان‌ها شنید.
روشنفکر به خدمات ارائه شده به این روستا اشاره کرد و گفت: ۱۳ میلیارد تومان جهت تکمیل ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی روستا‌های سمرون، احمدغریب، چم‌عربی و گندی‌زار لحاظ شده و این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی همراه است.
وی افزود: صد میلیون تومان جهت تعمیر ایستگاه پمپاژ کشاورزی قدیمی روستا لحاظ شد و تقویت شبکه برق روستای سمرون نیز از دیگر خدمات است.
روشنفکر بیان کرد: در این بازدید اجرای آسفالت به متراژ ده هزار متر و اجرای سیل بند به متراژ ۴۰۰ متر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد.
فیلم / روشنفکر: مرتب در این مسیر‌ها خواهم بود!
مهدی روشنفکر در ادامه سفر و بازدید از شهرستان دنا در جمع مردم روستا‌های لما، میمند و بنستان حضور یافت.
در این دیدار مردم روستا‌ها مشکلات خود را به صورت مستقیم با نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و دیگر مدیران همراه در میان گذاشتند.
روشنفکر با اشاره به اینکه برخی از کار‌ها برای اجرا نیازمند زمان زیادی است و برخی از امور در طول این چهل و اندی سال پس از انقلاب باید به اتمام می‌رسید که به دلایل مختلف به اتمام نرسیده‌اند.
وی به وضعیت تحریم‌ها و تأثیر آن بر اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: با تمام مشکلات و همچنین شیوع کرونا دست از تلاش برای جذب اعتبارات و کمک به توسعه مناطق مختلف برنداشته‌ایم.
فیلم / فریاد بی آبی در لما!
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در پاسخ به مطالبه مردم سه روستای لما، میمند و بنستان درباره مشکل آب آشامیدنی بیان کرد: کمبود آب آشامیدنی تحت تأثیر تغییرات آب و هوایی و کمبود بارش بوده و بخشی از آن نیز متاثر از سوءمدیریت است که باید مدیران برای حل این مشکل آستین همت بالا بزنند.
در این بازدید پروژه آسفالت و بهسازی ده هزار متر معابر روستای لما با اعتباری بر دو میلیارد تومان، آسفالت و بهسازی ۲۰ هزار متر معابر روستای میمند با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان و آسفالت و بهسازی ۲۰ هزار متر معابر روستای بنستان با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد.
فیلم / روشنفکر در دست رز : ۴ سال گذشته ،  گذشت!
روشنفکر و هیأت همراه در ادامه در جمع صمیمی مردم روستای دشت‌رز حضور یافتند و پروژه آسفالت و بهسازی ده هزار متر معابر این روستا با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان کلنگ زنی شد.
روشنفکر به ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری در روستا‌های شهرستان دنا اشاره کرد و گفت: جهت رونق گردشگری و ایجاد فضای کسب و کار خانگی پیگیر تسهیلات و اعتبارات هستیم و در آینده به امید خدا شاهد رونق در این حوزه خواهیم بود.
مهدی روشنفکر در ادامه از روستای میمند بازدیدنمود که در این روستا هم علاوه بر کلنگ زنی پروژه طرح هادی ، پای صحبت های اهالی نشست و از نزدیک مشکلات آن ها را شنید .
فیلم / وعده روشنفکر به دانش آموزان میمندی!
نماینده بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در پایان سفر به روستای بنستان رفت و در مسجد این روستا با اهالی دیدار کرد .
وی در پایان این سفر نیم روزه که از بعد از ظهر آغاز و تا پاسی از شب ادامه داشت در گفتگویی با تابناک کهگیلویه و بویراحمد به جمعبندی سفر پرداخت .
فیلم / جمعبندی روشنفکر در خصوص بازدید از برخی روستا‌های شهرستان دنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار