فرماندار بجنورد:
فرماندار بجنورد از احصا ۲۲۰ مورد از مشکلات مردم شهرستان که موجب نارضایتی آن ها شده خبر داد و گفت: آب شرب، آب کشاورزی و سکونتگاه های غیر رسمی از جمله این موارد است.
کد خبر: ۱۰۳۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲ 16 April 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، باقر باقرپور ظهر شنبه در شورای اداری شهرستان بجنورد که در فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: حضور میدانی بین مردم و ارتباط برقرار کردن به صورت مستمر با آن‌ها را از وظایف اصلی و مأموریت‌های اساسی خود می‌دانیم.

 

فرماندار بجنورد بیان داشت: ۲۲۰ مورد از موضوعاتی که موجبات نارضایتی مردم شهرستان بجنورد را به وجود آورده، احصا شده لذا با هم افزایی دستگاه‌های متولی اجرایی شهرستان درصدد حل این مشکلات هستیم.

 

وی افزود: آب شرب، آب کشاورزی، دفن گاه زباله و عدم فعال شدن کارخانه کمپوست، فاضلاب و وجود سکونتگاه‌های غیر رسمی از عمده مشکلات شهرستان بجنورد است که در صدد حل این معضلات هستیم.

 

باقر پور گفت: از ظرفیت نخبگان و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای حل مشکلات شهرستان بهره مند شده‌ایم.

 

تریبون نماز جمعه محل مطالبات مردم است

 

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد نیز در این جلسه اظهار کرد: به هر میزان که مسئولیت‌ها بیشتر شود تلاش‌ها هم از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز باید افزایش یابد.

 

وی افزود: مسئولان از فرصت به وجود آمده استفاده کنند در غیر این صورت حسرت خواهند خورد.

 

نوری گفت: وجود تریبون نماز جمعه در تمام کشور و بیان مطالبات به حق مردم از برکات پیروزی انقلاب اسلامی ایران است زیرا منجر به برقراری رابطه صمیمی بین مردم و مسئولان می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار