مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در یک روز گذشته ۱۰۷ بیمار مبتلا و یا مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری شدند که ۹۳ نفر از این بیماران متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.
کد خبر: ۱۰۴۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷ 25 April 2022

به گزارش تابناک رضوی، محمد پهلوان با بیان اینکه خوشبختانه در یک روز گذشته موردی از فوت بیمار مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی به ثبت نرسید اظهار داشت: در حال حاضر 321 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری هستند که 237 نفر از این بیماران در مراکز درمانی این دانشگاه قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: 97 نفر از بیماران بستری در مراکز درمانی در شرایط بدحال و در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند که 73 نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

پهلوان با تاکید بر اینکه تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات‌رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در تمامی ایام در آمادگی کامل هستند تصریح کرد: در یک روز گذشته 466 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها و یا مراکز منتخب مراجعه و خدمات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کردند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه کرونا هنوز به پایان نرسیده و همچنان باید رعایت دستورالعمل های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد و در صورت تکمیل نشدن واکسیناسیون نسبت به آن اقدام شود عنوان کرد: تمامی مراکز واکسیناسیون در مناطق مختلف دانشگاه فعال است و آماده خدمات‌رسانی به تمامی گروه‌های هدف از 5 سال به بالا هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار