تابناک-امام‌جمعه شهرستان قشم از اجرای طرح مواسات وکمک های مومنانه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴ 27 April 2022

به گزارش تابناک هرمزگان حجت‌الاسلام‌ غلامرضا حاجبی صبح امروز با اشاره به توزیع ۲۵۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه بین خانواده‌های  نیازمندان و ایتام شهرستان قشم بیان داشت: این کمک‌ها با مشارکت سازمان منطقه آزاد قشم، سپاه ناحیه قشم، کمیته امداد امام خمینی(ره)، موکب انصار المهدی، بخشداران و خیرین معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

 

 وی اظهار داشت: کمک های نهادها، ادارات و خیرین محترم بخصوص در این ماه عزیز می تواند گره گشای بسیاری از افرادی باشد که توانایی لازم برای خرید مایحتاج خود را ندارند و می طلبد این سنت حسنه تداوم داشته باشد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قشم نیر گفت: ان اقدام در راستای دستورات رهبر معظم انقلاب و با کمک پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در سراسر شهرستان بین نیامندان توزیع خواهد شد.

 

سرهنگ حجت امیری کیا ادامه داد: ارزش هر بسته 5 میلیون ریال است و امیدواریم بتوانیم با توزیع این بسته ها بخشی از کمبود کالاهای اساسی بین نیازمندان شهرستان را برطرف سازیم.

 

وی اظهار داشت:  اقلام مصرفی ضروری خانوار ازجمله : برنج، روغن، گوشت قرمز و سفید، شکر، ماکارونی و حبوبات است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار