تابناک-فرمانده سپاه قشم با تاکید بر اینکه مردم مظلوم فلسطین روزی از شر رژیم صهیونیستی کودک کش و غاصب راحت می‌شود گفت: بزودی نماز جماعت را در بیت المقدس برگزار خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۴۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹ 30 April 2022

به گزارش تابناک هرمزگان؛ سرهنگ حجت‌ امیری‌کیا، اظهار داشت: راهپیمایی ملت ایران حرکت قرآنی و با تایید خدا و پیامبر خدا (ص) است و به همین زودی اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد و بزودی نماز جماعت را در بیت المقدس برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه، آرزوی هر مسلمان آزادی بیت المقدس است و برای ما واجب است که از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنیم، افزود: رمز تحقق این مهم در بصیرت و هوشیاری مسلمانان نهفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با تاکید بر اینکه روابط برخی از کشورهای اسلامی سست اراده و سست ایمان با رژیم کوک‌کش اسرائیل نه تنها خیانت به فلسطین، بلکه خیانت به اسلام و قرآن است، اما آنها بدانند که این روابط هیچ وقت عادی نخواهد شد.

سرهنگ امیری‌کیا افزود: جهان اسلام باید برای دفاع از مظلومان به ویژه مردم فلسطین و بیت المقدس بر مبنای کلام وحی، متحد و همدل شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: امام خمینی(ره) روز قدس را در دهه سوم ماه مبارک رمضان انتخاب کردند و این حاوی کد و پیامی بسیار مهم است.

وی بیان کرد: مسلمانان باید بنابر دستور قرآن در هر کجا شاهد ظلمی بودند با آن مقابله کنند و بی توجهی برخی کشورهای اسلامی به این اصل سبب شده فلسطین سال‌های پرشماری درگیر جنگ با غاصبان و کودک‌کشان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار