عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: تعامل مناسب میان شورای شهر و مجموعه شهرداری کرمانشاه در راستای نفع عموم مردم شریف کرمانشاه صورت می گیرد.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ 01 May 2022

احسان حیدریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در خصوص اهمیت شوراها باید توجه داشت که نفس کار و مبنای عقیدتی و باور ما هم بر مبنای شورا و کار جمعی است.

وی افزود: آنچه ما را آسان‌تر به هدف می رساند کار جمعی و خرد جمعی است که این هم مستلزم تضارب آراست و در قرآن کریم توصیه می کند که اهم امور با مشورت به نتیجه می رسد و این نشان می دهد، کار جمعی اثر مثبت در جامعه دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه با بیان اینکه در نظام ارزشی ما آثار مثبت شورا دیده شده، افزود: عملکرد باید به نحوی باشد که آثار و نتایج مطلوب آن به وضوح برای همشهریان قابل مشاهده باشد.

وی گفت: عمر زیادی از شورای ششم نگذاشته و برای ارزش گذاری قدری زود است اما با توجه به شرایطی که بوده و تعاملی که شورا با مجموعه شهرداری به خصوص با مدیریت شهری داشته این ارتباط ارتباطی است که منافع مردم و عموم همشهریان را مورد توجه قرار داده و اگر حساسیت هایی بوده و تلاش هایی صورت گرفته هدف منتفع شدن مردم از این پارلمان شهری است.

حیدریان تاکید کرد: امید است با تعامل، آگاهی بخشی و درک درست از موضوعات و با کمک مدیریت شهری مشکلات شهر کرمانشاه را برطرف کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار