دوره جدید تبلیغات گالری شهری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به طرح‌هایی با محوریت «گذر عمر و عمر پر برکت» و دعوت به خوداندیشی اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۰۴۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶ 24 April 2022

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در این خصوص اظهار داشت: دوره جدید طرح‌های تابلوهای تبلیغات شهری به مفهوم عمر پر برکت اختصاص داده شده است.

احمد رضایی افزود: همزمان با شب های قدر طرح های نصب شده در سطح شهر، با بیان چند سوال از شهروندان مبنی بر اینکه در بازه زمانی سال 1401 تا 1470 چه اتفاقاتی در زندگی آنها رخ داده، آنها را به نوعی به یک خوداندیشی دعوت کرده است.

وی ادامه داد: در این طرح‌ها از مخاطبان پرسیده شده به چه چیزی فکر می‌کنند، چه دستاوردی به دست آورده‌اند، چه هدفی را دنبال می‌کنند و در پایان نیز پرسیده شده که حسرت چه چیزی را می‌خورند؟.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: «اکنون، سال 1401 فکر می‌کنی چقدر وقت داری؟»، «توی سال 1410 به چی شناخته میشی؟»، «توی سال 1430 چی بدست آوردی؟»،  «توی سال 1450 به چی افتخار میکنی» و «توی سال 1470 حسرت چی رو میخوری؟» از جمله محتوای نقش‌بسته بر تابلوهای تبلیغات شهری است.

رضایی خاطرنشان کرد: شاید در سال 1470 بسیاری از افرادی که هم‌اکنون در سن بلوغ یا سن جوانی هستند دیگر در قید حیات نباشند و این حسرت خوردن به زندگی پس از زندگی اشاره دارد. هدف از نقش بستن این طرح‌ها بر گالری شهری نیز نوعی دعوت به خوداندیشی است تا بدانیم در کجای مسیر زندگی خود قرار داریم.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای دریافت هر یک از طرح های تبلیغات شهری می توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار