از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل آخرین وضعیت بیماران کرونایی در مازندران اعلام شد
کد خبر: ۱۰۴۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸ 08 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، ۲۰ بیمار تازه مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مجموع بیماران کرونایی مازندران به ۹۹نفر رسید.

همچنین در این مدت ۳۸بیمار مبتلا به کووید ۱۹ نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند.

شبانه روز گذشته بدون ثبت موردی از فوتی کرونایی، آمار بستری شدگان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان هم به ۲۴بیمار رسید

میزان بستری در پایین‌ترین حد ممکن از ابتدای شیوع کرونارئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:

در۲۴ ساعت گذشته ۲۰ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و ۲۸نفر از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

دکتر فرهاد غلامی با اشاره به بستری ۶۶بیمار مبتلا به کووید ۱۹ هم اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه افزود: از این تعداد ۱۷نفر نیز در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

دکتر غلامی افزود: شبانه روز گذشته موردی از فوتی ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران ثبت نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنان بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بهداشت و زدن ماسک تاکید کرد.

دانشگاه علوم پزشکی بابل: هیچ بیمار جدیدی بستری نشد

میزان بستری در پایین‌ترین حد ممکن از ابتدای شیوع کروناسرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: برای نخستین بار از ابتدای شیوع کرونا بیمار جدید مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در بابل بستری نشد و همچنین ۱۰ بیمار هم ترخیص شدند .

دکتر سید علی مظفر پور شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۳۳ نفر اعلام کرد و افزود: ۷ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

او گفت: شبانه روز گذشته موردی از مرگ و میر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی بابل گزارش نشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: استقبال بالای شهروندان بابلی از تزریق واکسن کرونا سبب کاهش بیماران مبتلا به این بیماری و میزان بستری در پایین‌ترین حد ممکن از ابتدای شیوع کرونا تاکنون رسیده است.

دکتر سیدعلی مظفرپور افزود: در روزهای گذشته وضعیت کرونایی این شهرستان روند کاهشی داشته است، بطوریکه در آخرین ارزیابی وزارت بهداشت رنگ کرونایی بابل، آبی ارزیابی شده است.

او با اشاره به اینکه نزدیک به یک میلیون دُز واکسن در بابل تزریق شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر تزریق واکسن رعایت پروتکل بهداشتی همچنان باید انجام شود.

مظفرپور تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت موجود نباید سبب عادی نگاری شود‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار