آیت الله «مصطفی علما» نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه روز یکشنبه در پیامی جان باختن جمعی از هموطنان آبادانی در پی حادثه تأسف بار فروریختن ساختمان متروپل را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۰۴۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ 29 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا؛ در متن این پیام آمده است: در پی حادثه تأسف بار فروریختن ساختمان متروپل آبادان و جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هم وطنان عزیز خوزستانی، همگام با سراسر کشور امروز یکشنبه مورخ ۸ خرداد در سطح استان کرمانشاه عزای عمومی اعلام می‌شود.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه پیام خود آورده است: این حادثه دلخراش را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بازماندگان و خانواده‌های معزا، مردم شریف و مقاوم استان خوزستان و اهالی مؤمن ولایت مدار و شهید پرور آبادان و همچنین امام جمعه معزز و نماینده محترم، ولی فقیه در استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

آیت الله علما افزود: بدون شک خاطرات، ایثار، رادمردی و مقاومت مردم آبادان در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست. مردم نجیب و مقاوم آبادان چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن در برهه‌های مختلف، وفاداری و جانثاری خود را نسبت به آرمان‌های بلند انقلاب و شهدا به اشکال مختلف نشان داده اند وبه انحای مختلف گام‌های مؤثر و همه جانبه‌ای را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی برداشته اند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه گفت: امیدوارم روح پاک جان باختگان آن حادثه جانسوز در جنت الهی و در کنار شهدای بزرگ خطه خوزستان متنعم به عنایت خاص خداوند متعال باشند.

آیت الله علما افزود: ضمن آرزوی سلامت و تندرستی مصدومان عزیزاین حادثه، برای خانواده‌های معزز جان باختگان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال خواهان و خواستارم.

به گزارش ایرنا، روز دوم خرداد ماه بخش‌هایی از ساختمان ۱۱ طبقه متروپل در آبادان ریزش کرد. بر اساس اعلام معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان آمار جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان به ۲۹ نفر رسیده است. عملیات جست و جو برای یافتن افراد احتمالی گرفتار در زیر آوار و نیز آواربرداری با حساسیت و شتاب ادامه دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار