مدیر شعب بانک تجارت استان ایلام؛
مدیر شعب بانک تجارت استان ایلام اظهار داشت : گردش اقتصادی در استانها یکی از موضوعات بسیار مهم می باشد و در این راستا بانک تجارت استان در تلاش است تا سرمایه های خارج از استان را جذب کند.
کد خبر: ۱۰۴۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱ 01 June 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حسین اروانه در جمع بزرگان ، متنفضین و شیوخ بخش دشت عباس دهلران گفت : باتوج به گسترش خدمات بانکی و از همه مهتر در راستای خدمت رسانی به مردم در آینده نزدیک مجدد شعبه ای از بانک تجارت در بخش دشت عباس ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری در خصوص ایجاد شعبه در این بخش مشکلی وجود ندارد گفت : با توجه به وجود شرکت های متعدد ، شرایط کشاوری ، و از همه مهمتر تسهیل در خدمت رسانی به مردم مصمم به ایجاد شعبه در این بخش هستیم که خوشبختانه مقدمات کار فراهم شده است.

مدیر شعب بانک تجارت استان ایلام به صحبت های اخیر استاندار ایلام در خصوص انتقال و افتتاح حساب شرکت های نفتی در استان اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه بانک تجارت در این راستا به خاطر ارتباط تنگاتنگی که با صنعت، بخصوص حوزه نفت و گاز دارد اقدماتی خوبی برای افزایش وجذب سرمایه در گردش شرکت ها انجام داده است به طوری که برخی شرکت ها نیر اقدام به افتتاح حساب کرده اند. 

وی به سرمایه و سپرده بخش کشاوری در دشت عباس در استان های همجوار اشاره کرد و گفت : قطعا با راه اندازی مجدد شعبه بانک تجارت نیازمد حمایت و جذب سرمایه خارج از استان در این بخش هستیم ودر این راستا بانک هم خدماتی در نظر خواهد گرفت. 

اروانه تصریح کرد : بانک تجارت در اکثر خدمات به مشتریان خود در استان جلو دار است و همین سبب شده تا ما در راستای خدمات مطلوب تر ایجاد شعبه در دستور کار خود داشته باشیم. 

وی ادامه داد : با وجود شرکت های نفتی ، وحوزه های مختلف کشاورزی و گردشگری که در استان بخصوص بخش دشت عباس وجود دارد باید با تعامل و کمک تلاش کنیم نقدینگی استان را بالا ببریم تا گردش مالی در استان بیش از بیش بیشتر شود که قطعا باعث رونق اقتصادی و اشتغال خواهد شد ودر این راستا بانک تجارت آماده همکاری می باشد. 

مدیر شعب بانک تجارت استان گفت : جذب سرمایه و افزیش نقدینگی استان نقش بسیار مهمی در توسعه و پویایی استان دارد وبانک تجارت استان این دو مقوله مهم را در دستور کار خود دارد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار