معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده: از آماده سازی و اختصاص ورزشگاه تختی به بانوان قم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰ 02 June 2022

به گزارش تابناک قم، خانم خزعلی در نشست صمیمی با مشاوران بانوان دستگاه‌های مختلف استان با بیان اینکه امکانات ورزشی برای بانوان استان قم بسیار محدود است بر لزوم ایجاد شرایط لازم برای مهیا شدن مکان‌های تفریحی و ورزشی بیشتر برای بانوان استان قم تاکید کرد.

وی گفت: آماده سازی و اختصاص ورزشگاه تختی به بانوان از مصوبات سفر رئیس جمهوری به قم بود که ۱۵ میلیارد تومان سهم دولت جذب شده و پنج میلیارد تومان هم باید از وزارت نفت جذب شود تا شرایط حضور ۱۰۰ درصدی بانوان به این ورزشگاه فراهم شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در پاسخ به مدیر کل ورزش و جوانان استان مبنی بر کافی نبودن بودجه ۲۰ میلیارد تومان برای آماده‌سازی بخش‌های مختلف ورزشگاه تختی گفت: در سفر بعدی رئیس جمهور به استان موضوع بررسی و اعتبار مورد نیاز آماده سازی کامل اختصاص خواهد یافت.

خانم خزعلی همچنین از اختصاص اعتبار ۳ میلیارد تومانی برای ساخت و تجهیز کمپ ترک اعتیاد ویژه بانوان را از دیگر مصوبات تحقق یافته سفر رئیس جمهور به قم برشمرد و تصریح کرد: سه میلیارد تومان دیگر هم تا چند ماه دیگر به این امر اختصاص می‌یابد و در صورت کم بودن اعتبارات در سال آینده هم اعتباری بر تکمیل کمپ ویژه بانوان تخصیص داده خواهد شد.

آقای پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان هم از تحویل زمین در انتهای خیابان فاطمیه از شهرداری برای ساخت کمپ ویژه زنان خبر داد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و همچنین با بیان اینکه دولت برای حمایت از سیاست‌های جمعیتی اهتمام جدی دارد گفت: درمان ناباروری با کمترین هزینه، تاثیر شرایط ازدواج و حمایت از مادران شاغل از جمله سازوکار‌های دولت برای افزایش جمعیت است.

کاهش ساعت کاری زنان با توجه به وظیفه خانه داری و تربیت فرزند، توجه مدیران ادارات به قوانین مربوط به مرخصی مادران، از جمله مواردی بود که در این جلسه از سوی مشاوران بانوان ادارات مطرح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار