فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پاسخ متقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرزندان ملت به توطئه‌ها و دشمنی‌های دشمنان انقلاب اسلامی نقد است.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴ 03 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار سید محمد باقرزاده عصر پنجشنبه در نخستین سالگرد شهادت مدافع حرم سردار سعید مجیدی و شب هفت شهید اقتدار و صنعت دفاعی احسان قدبیگی افزود: ملت ایران یک چیز را به دشمنان ثابت کرده‌اند که دیگر نسیه با دشمنان حساب نکرده و معاملات ما با آنان نقد است.
وی ادامه داد: پاسخ متقابل فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان در مدت ۲ تا سه سال اخیر پس از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ثابت شده‌است.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح یادآورشد: ملت ایران این مجال را به دشمنان نمی دهد که آنان گمان داشته باشند حرکت‌های موذیانه و شهادت‌هایی که برای ما رقم می خورد را فراموش کرده ایم.
سردار باقرزاده عمل به احکام در کنار نماز خواندن، مسجد رفتن و حج رفتن را از جمله مهمترین هندسه و فلسفه سیاسی امام راحل(ره) دانست و گفت: پیام امام راحل(ره) به فرزندان خود عمل به وظیفه احکام الهی بود و این مهم در مدت چهار دهه گذشته رمز عزت و سربلندی ملت ایران اسلامی بوده‌است.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس وقتی دشمنان اسلام و قرآن علیه ایران اسلامی هجمه کردند ملت ایران اسلامی با پشتیبانی از ولایت فقیه و امام خمینی(ره) استمرار و ایستادگی در برابر دشمنان را انتخاب کرده و به پیروزی دست یافتند.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید مصطفی چمران فرمودند وقتی شیپور جنگ نواخته می شود مرد از نامرد شناخته می شود، مرد به دنبال عافیت نبوده و به دنبال شهادت طلبی است.
سردار باقرزاده اظهار داشت: شهدا، راه شهادت را انتخاب کردند و با اهدای خون خود صدق در وفا را نشان دادند.
وی ادامه داد: جنگ تحمیلی یک میدان زور آزمایی جبهه استکبار با ماموریت صدام بود که در مقابل انقلاب اسلامی شکل گرفته بود و مردم ایران اسلامی نشان دادند در انجام تکلیف ذره‌ای کوتاهی نمی کنند.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ملت ایران با دست خالی در برابر دشمنان ایستادگی کردند و افتخار و عزت برای کشور آفریدند وجود گلزارهای شهدا سند افتخار آفرینی مردم کشور است.
سردار باقرزاده افزود: دشمن این درس را در دوران دفاع مقدس فراموش کرد و وقتی جریان بیداری در کشورهای عربی ظهور کرد تلاش کردند با جریان انقلاب اسلامی نیز زور آزمایی داشته باشند.
وی تاکید کرد: بخت خود را آزمایش کردند و در میدانی و جبهه‌ای وسیع تر در سوریه، عراق و یمن خود را در مصاف با جریان مقاومت قرار دادند و بار دیگر شانس خود را آزمایش کنند و غافل از اینکه رزمندگان اسلام با کوله باری از تجارب گرانقدر که در جنگ به دست آورده بودند در میدان حاضر یافته‌اند.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فرزندان ایران اسلامی در جنگ سوریه ژنرال‌های روسی را مبهوت کردند و آنان پذیرفتند که نیروهای زمینی ما بر آنان سرآمد است.
وی ادامه داد: نباید به دلیل برخی ناملایمات اقتصادی، بازگشت به گذشته نه چندان مطلوب داشته باشیم.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ولایت پذیری به این معنا است که در صحت تصمیمات و راهبردهایی که امام مسلمین برای انقلاب در گام دوم انقلاب ترسیم کرده است تردید نکنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار