مدیر کل اوقاف گیلان تأکید کرد؛
رشت- مدیر کل اوقاف گیلان با اشاره به جایزه سیاسی و ضد دینی و ایرانی کن به فیلم «عنکبوت مقدس»، گفت: دهه کرامت فرصتی مناسب برای اعلام انزجار از توهین کنندگان به امام رضا (ع) است.
کد خبر: ۱۰۴۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ 10 June 2022

به گزارش تابناک گیلان، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان پیش از ظهر جمعه با اشاره به اینکه دهه کرامت دهه پاسداشت عزت و عظمت و اقتدار دینی و دهه تثبیت دین و مکتب اهل بیت و اسلام ناب محمدی (ص) است، اظهار کرد: دهه کرامت نماد اطاعت از ولایت اهل بیت و تجلی و استمرار همان ولایت و امامت رضوی یعنی اطاعت و حمایت از ولی فقیه زمان است.

وی با بیان اینکه دهه کرامت به معنای حقیقی کلمه، دهه کرامت و عنایت و سخاوت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است، افزود: بزرگترین کرامت امام رضا و حضرت معصومه (س) سفر تاریخی و انقلابی آنها، ظهور انقلاب اسلامی و حمایت از این انقلاب اسلامی است.

مدیر کل اوقاف گیلان با اشاره به انتشار فیلم عنکبوت مقدس در جشنواره کن، بیان کرد: دهه کرامت دهه انزجار و نفرت عمومی از اهانت کنندگان ساحت مقدس اهل بیت به ویژه امام رضا (ع) است.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی مناسب برای محکومیت فیلم موهن و زشت عنکبوت مقدس است، گفت: این فیلم هیچ جایگاه و وجاهتی عقلا و اهالی مؤمن، متدین و آزاده هنردوست ندارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با افشای حامیان صهیونیستی پشت پرده این فیلم، اضافه کرد: ملت ایران اسلامی می‌دانند فیلم عنکبوت مقدس مورد حمایت سرویس‌های اطلاعاتی صهیونیسم بین المللی و استکبار جهانی بوده و هدفدار به آن جایزه تعلق گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان بیان کرد: این فیلم نه به خاطر اینکه فاخر و ارزشمند بودن و نه به دلیل معیارها و ویژگی‌های هنری، جایزه کن را دریافت کرده بلکه اساس جشنواره‌های خارجی و جایزه‌های مرتبط آن مثل جایزه اسکار و کن و امثال آن مورد حمایت همه جانبه صهیونیسم جهانی و استکبار بین المللی بوده و این فیلم به دلیل دارا بودن محتوای بسیار سخیف بوده و نیز معیارهای ضد دینی، ایرانی و بشری جایزه دریافت کرده است.

وی جایزه جشنواره کن را جایزه دین فروشی و وطن فروشی عنوان و تصریح کرد: این جایزه، جایزه بی‌شرافتی و ضد انسانی و ضد اخلاقی است و عاملان و حامیان آن بدانند با چنین اقداماتی نمی‌توانند مردم را از امام رضا و حضرت معصومه و اهل بیت جدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار