رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان از کشف ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم برنج احتکار شده به ارزش ۷۸۳ میلیون ریال از انبار یک واحد صنفی در اراک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸ 13 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"مهدی تقوی نیا"افزود: در تداوم طرح تشدید مبارزه با احتکارکنندگان اقلام مورد نیاز عمومي و به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر احتکار و دپوی برنج در انبار یک واحد صنفی در شهرستان اراک، موضوع در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: با بررسی های میدانی و تحقیقات پلیسی و پس از تأیید صحت گزارش دریافتی، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در معیت بازرسان اداره صمت پس از هماهنگی با دستگاه قضائی از این انبار بازرسی کردند.
وی با اشاره به کشف ۲ تن و ۷۰۰ کیلو برنج خارجی احتکار شده در این عملیات یادآورشد: در بررسی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی، ارزش تقریبی برنج های احتکار شده ، ۷۸۳ میلیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ تقوی نیا با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مورد نیاز مردم افزود: فرد محتکر دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده، به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار